خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

شهدا و جانبازان، ارزشهای واقعی استان اصفهان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۰۲

رسیدگی به مشکلات جانبازان و تکمیل موزه دفاع مقدس باید در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثار گران قراربگیرد.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با مدیرکل، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که به مناسبت ۲۲ اسفندماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت، گفت: وجود چنین روزهایی سبب می شود که ما جایگاه ولی نعمت های خود را بهتر درک کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به دستگاه های دیگر از سه مزیت بزرگ برخوردار است؛ اظهار داشت: این بنیاد به فرمان و تدبیر امام راحل(ره) و با ژرف نگری خاص ایشان، قبل از شروع جنگ تحمیلی تشکیل شده است و همچنین ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا به عنوان مخاطبین این بنیاد هستند که از ولی نعمتان ما به شمار می روند.

وی افزود: سومین مزیت این اداره کل به کارگیری خانواده های شهدا و جانبازان به عنوان بخش اعظمی از مسئولان و کارکنان این اداره است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با برخورداری از ۵ درصد از جمعیت کشور، ۱۰ درصد از شهدا و جانبازان و همچنین ۱۵ درصد از جانبازان قطع نخاعی کشور را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، خاطر نشان کرد: شهدا و جانبازان ارزشهای واقعی استان هستند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب روزی خواهد رسید که اصفهان را به شهیدان پرآوازه ی آن خواهند شناخت.

استاندار اصفهان اذعان داشت: رسیدگی جدی به مشکلات جانبازان و همچنین تکمیل موزه دفاع مقدس باید در دستورکار این اداره کل قرار گیرد.

زرگرپور با تاکید بر اینکه آسیب شناسی برای حل این مشکلات ضروری است، اظهار داشت: مدیران باید بررسی و حل مشکلات مربوط به ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی به مشکلات بیکاری خانواده های ایثارگران و شهدا اشاره کرد و از مسئولین مربوطه خواست مشکلات مربوط به کار و مسکن این قشر ارزشمند جامعه را بررسی و نسبت به رفع آن بکوشند.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه در استانی زندگی می کنیم که مرکز تمدن شیعی است، گفت: نباید به دلیل کثرت خانواده ی شهدا و ایثارگران در استان و یا به دلیل مسائل و مشکلاتی همچون آب و خشکسالی، آلودگی هوا و… به مسائل مربوط به این عزیزان پرداخته نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز