خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کلاهبرداری با فروش زمین‌های بدون مالک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۵۲

پلیس آگاهی اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند کلاهبرداری برای فروش زمین‌ها، خانه‌های قدیمی و‌‌ رها شده و بدون مالک به شهروندان اصفهانی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

ایلنا: اعضای باند بزرگی که با تهیه اسناد جعلی اقدام به فروش زمینی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان کرده بودند دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند کلاهبرداری برای فروش زمین‌ها، خانه‌های قدیمی و‌‌ رها شده و بدون مالک به شهروندان اصفهانی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

سردار «عبدالرضا آقاخانی» اظهار داشت: با تکمیل شدن تحقیقات و اطمینان از درستی موضوع، مأموران پلیس بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مته‌مان را زیر نظر گرفته و در یک عملیات دقیق و منسجم توانستند این مته‌مان را در هنگام انجام یک معامله بزرگی که طی آن قصد داشتند یکی از زمین‌های با ارزش‌‌ رها شده در شهر اصفهان را به قیمت ۶۰ میلیارد تومان به فروش برسانند را دستگیر کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال می‌رود این باند به روش مذکور کلاهبرداری‌های دیگری را نیز مرتکب شده باشند، تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و از کسانی که زمین‌ها و یا ملک‌هایی را با اسناد و مدارک جعلی خریداری کرده‌اند می‌توانند جهت ارائه شکوائیه خود و رسیدگی به آن به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سردار آقاخانی اذعان داشت: اعضای این باند پنج نفره به ترتیب ۳۷،۴۷، ۵۵،۶۲ و ۶۶ ساله هستند، که همگی اهل و ساکن اصفهان، سابقه دار و دارای مدارک تحصیلی کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد بوده و ظاهری بسیار متشخص و فریبنده دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان بر هوشیاری بیشتر شهروندان و صاحبان سرمایه در انجام معاملات اقتصادی تاکید کرد و گفت: توصیه ما به کسانی که زمین یا ساختمان کلنگی‌‌ رها شده‌ای دارند این است که حتماَ تکلیف آن را هرچه زود‌تر مشخص کرده و هرچند وقت یک بار از ملک خود سرکشی کنند و اگر شهروندان از زمین‌های‌‌ رها شده‌ای خبر دارند که صاحبانشان در خارج از ایران هستند هرگونه تغییرات را به آن‌ها اطلاع رسانی کنند و در صورت مشاهده این گونه موضوعات، مراتب را به مراجع قانونی اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز