خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ اصفهان در آئین بهره برداری از پروژه های این منطقه مطرح کرد:

پروژه‌های مشارکتی پشتوانه خوبی برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرداری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۲۱

خوشبختانه پروژه های مشارکتی پشتوانه خوبی برای اجرای طرح های عمرانی در شهرداری هاست به خصوص که از این پشتوانه در شهرداری منطقه اصفهان بهر ه برداری های مناسبی صورت گرفته است.

ایلنا: شهردار منطقه ۷ اصفهان؛ در آیین بهره برداری از۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی این منطقه و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ هزار متر پروژه مشارکتی درمنطقه ۷ اصفهان در دست اجراست گفت: خوشبختانه پروژه های مشارکتی به بالندگی خوبی رسیده است و برای سال آینده نیز تفاهم نامه اجرای ۳۰ هزار مترمربع پروژه مشارکتی نیز منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ احمدرضا مصور، با بیان اینکه ۱۷ پروژه نیز با حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است و تا پایان نیمه سال آینده افتتاح می شود، تصریح کرد: احداثخیابان های نخل، ۳۶ متری فدک، ادامه ابوریحان از جمله پروژه های در دست اجرای منطقه ۷ است.

وی با بیان اینکه دو پل مکانیزه عابر پیاده نیز خریداری شده است که بعد از نوروز نصب می شود، اظهار داشت: ۱۸ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای سال آینده پیش بینی شده است که می توان به احداثخیابان شهید احمدی، احداثتقاطع ۲۵ آبان و مجموعه مشارکتی گلستان اشاره کرد.

مصور، ادامه داد: در حال حاضر خیابان شاهد که یکی از پروژه های مهم منطقه بود امسال به بهره برداری رسید که این طرح از آرزوهای دیرینه مردم بود.

شهردار منطقه ۷ اصفهان؛ به احداثپارکینگ طبقاتی چمران نیزاشاره و تصریح کرد: پارکینگ چمران به وسعت ۱۵ هزارمترمربع در ۵ طبقه احداثشده که ظرفیت پارک ۳۶۰ خودرو را دارد.

وی با بیان اینکه ساماندهی میدان المپیک به منظور تامین ایمنی ساکنان شهرک میلاد و ساماندهی ورودی شهر از سمت بلوار فرزانگان نیز از دیگر طرح های این منطقه است، گفت: با اجرای این طرح قطر میدان از ۶۰ به ۱۶۰ متر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه باشگاه شماره ۲ شهرداری نیز با ۴ سالن و ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ نفر تکمیل و به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: یکی دیگر از طرح های مهم که مورد تاکید شهردار اصفهان نیز بوده است اجرای پروژه های محله محور می باشد که امروز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پروژه محله محور از جمله روکش، بازسازی و آسفالت معابر در دل محلات به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۷ اصفهان با بیان اینکه ۴۰۰ میلیون تومان برای دفع آب های سطحی دربافت داخلی محلات نیز هزینه شده است، ادامه داد: اصلاح هندسی، احداثفضای سبز و غیره از دیگر پروژه های محله محور منطقه است.

گفتنی است پروژه های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان شامل دهها پروژه به ارزش بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال است.

احداث۳ بازار روز کوثر درشهرداری؛ که زمینه اشتغال حدود ۳۸۰ نفر را فراهم کرده است. همچنین ۵ بلوک کارگاهی، فروشگاهی و اداری که بصورت نقد و اقساط و با قیمت مناسب تحویل صنعت گران در شهرک صنعتی امیرکبیرشده است زمینه اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز