خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استا اصفهان تاکید کرد:

کشور نیاز به انقلاب اهدای کتاب دارد / شهرداری‌ها برای کتاب‌خوان شدن مردم تبلیغ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۶۳

شهرداران با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی خود در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی همکاری کنند.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: در کشور به یک انقلاب اهدای کتاب نیاز داریم، چون با ترویج فرهنگ اهدای کتاب می توانیم موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری، با بیان اینکه در سال گذشته با اهدای ۱ میلیون جلد کتاب از محل منبع ملی قدم مثبی برداشته‌ایم. افزود: شهرداران با قرار دادن یکی از استندهای تبلیغاتی خود در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی همکاری کنند.

یاوری افزود: امسال و همزمان با دهه مبارک فجر همه کتابخانه های عمومی شهرستان به سیستم سامان متصل شد.

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در جلسه انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شاهین شهر بیان داشت: با فرهنگ نهضت باید با نهضت مطالعه برخورد کرد.

امام جمعه شاهین شهر افزود: از آنجایی که ما بین دو عدم قرار داریم گذشته که رفته و آینده نیز نرسیده اما باید از فرصتی که درآن قرار داریم بهترین بهره و استفاده را ببریم، که بهترین کار نیز عبادت کردن است. شیخ عباس قمی از مرحوم محدثقمی نقل می کند: که بهترین عبادت در شبهای قدر انجام کارهای علمی است. و چون بهترین کار عبادت و بالاترین عبادت انجام کارهای علمی است که کار علمی نیز بدون مطالعه امکان پذیر نیست.

ملکیان با بیان اینکه؛ باید از فرصت مرده در آرایشگاه‌ها و مطب پزشکان جهت مطالعه کتاب بهترین استفاده را برد افزود: مقام معظم رهبری در فرصت زمان طی مسیر تهران به مشهد چندین جلدکتاب قطور را مطالعه کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز