خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

حل معضل بیکاری و افزایش رفاه عمومی از اهداف مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۰۶

اصلاح اقتصاد کشور و افزایش رفاه عمومی از طریق گسترش بیمه ها و حل معضل بیکاری از اهداف مرحله دوم هدفمندی یارنه ها است.

ایلنا: استاندار اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه استان در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: بر اساس تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کشور، دولت موظف شد مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را از سال آینده اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: اگرچه در قانون بودجه ۱۳۹۲ ظرفیت های قانونی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده بود ولی دولت تصمیم گرفت، در سال ۱۳۹۳ با دقت و تدبیر بیشتر ان را اجرا کند.

زرگرپور اصلاح اقتصاد کشور و افزایش رفاه عمومی از طریق گسترش بیمه ها و حل معضل بیکاری، گسترش چتر حمایت های دولت در خصوص بیمه ها، اصلاح الگوی مصرف، توسعه حمل و نقل و کارآمد نمودن بنگاه های اقتصادی را از اهداف مرحله دوم هدفمندی برشمرد.

استاندار اصفهان تاکید بر اینکه ائمه جمعه وظیفه دارند مردم را نسبت اهداف و فواید مرحله دوم هدفمندی یارانه ها توجیه کنند خاطر نشان کرد: مسئولین تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر مرحله دوم این طرح به کار می بندند و از شما در خصوص حمایت و یاری در این راستا انتظار دارند.

وی با اشاره به تشکیل ۷ کمیته به منظور هماهنگی برای اجرای دقیق و مطلوب مرحله دوم هدفمندی یارانه ها افزود: کمیته های تنظیم بازار، حمل و نقل و سوخت، تبلیغات و اطلاع رسانی، کشاورزی، صنعت و امنیتی و انتظامی از جمله ی این کمیته ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز