خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته درختکاری، در اصفهان صورت گرفت:

کتاب طنز " فضای سبزت را قورت نده " رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۴۹

دهمین شماره از مجموعه کتاب‌های کاریکاتور شهروندی با عنوان " فضای سبزت را قورت نده " همزمان با هفته درختکاری در اصفهان رونمایی شد.

ایلنا: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: این اثر در ۳۶ صفحه تالیف شده و عوامل تهدید کننده فضای سبز، اهمیت درختکاری در سلامت انسان‌ها، فرهنگ دوستی با طبیعت و… را با زبان طنز و در قالب کاریکاتور به مخاطب آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی؛ با بیان اینکه این اثر به سفارش کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان توسط هنرمند خوش ذوق کشور، «ابوالفضل محترمی» طراحی و نگارش یافته است، تصریح کرد: ۹ جلد دیگر از این مجموعه کتاب‌های طنز، پیش از این منتشر شده و در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کتاب طنز اخیر در نخستین تیراژ خود در ۱۰هزار نسخه به چاپ رسیده است، بیان داشت: این اثر همزمان با هفته درختکاری به شکل رایگان در میان شهروندان اصفهانی توزیع خواهد شد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی همچنین از تولید محصول جدیدی با عنوان «کتاب‌های الکترونیک قصه‌های زی زی» توسط این دبیرخانه خبر داد و گفت: نسخه مکتوب این مجموعه داستانی پیش از این تالیف و منتشر شده بود و اخیرا با همکاری چند تن از اعضای بنیاد ملی نخبگان استان، این مجموعه مکتوب به صورت کتاب الکترونیک درآمده و آماده بهره برداری است.

بقایی افزود: در این مجموعه الکترونیک، امکان نمایش صفحات کتاب، شنیدن داستان به صورت صوتی، تماشای تصاویر و… فراهم شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه داستانی، مفاهیم گوناگون شهروندی اعم از حفظ فضای سبز، مدیریت پسماند و بازیافت، رعایت قوانین عبور و مرور و… را در قالب ماجرایی خیالی، به شکل غیرمستقیم به کودکان آموزش می‌دهد.

مجموعه کتاب‌های الکترونیک قصه‌های زی زی در ۶ هزار نسخه تکثیر و به شکل رایگان در میان کودکستان‌ها و دبستان‌های شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز