خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

حمل و نقل عمومی شهرستان چادگان نیاز به بهسازی و نوسازی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۷۵

شرکتهای مسافربری شهرستان چادگان تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال آینده برای معرفی افراد واجد شرایط جهت نوسازی ناوگان مینی بوس‌رانی فرصت دارند.

ایلنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در اولین بازدید شهرستانی خود از شهرستان چادگان در جلسه شورای ترافیک این شهرستان به توضیح برنامه ریزی در سفرهای نوروزی، تأ کید بر سفر ایمن، نوسازی و استفاده بهینه از ناوگان عمومی و توجه ویژه این اداره کل به ایمن سازی مدارس حاشیه راه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی شهرستان چادگان نیاز به بهسازی و نو سازی دارد گفت: شرکتهای مسافربری ملزم به معرفی افراد واجد شرایط تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال آینده جهت نو سازی ناوگان مینی بوسرانی می‌باشد و حداکثر تا تاریخ ۳۱ / ۳ / ۹۳ فرصت دارند تا مینی بوس‌های فرسوده را از رده خارج و یا با استفاده از تسهیلات نسبت به جایگزینی ناوگان اقدام نمایند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اذعان داشت: افرادی که متقاضی فعالیت در حمل و نقل عمومی می‌باشند می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و نحوه واگذاری به ا ین اداره کل معرفی شوند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مطرح شده از جانب بخشداری‌ها در خصوص حمل و نقل روستایی و شرکت‌های حمل و نقل اظهار داشت: بخشداری‌ها با همکاری شورای اسلامی شهر و روستا نسبت به روستا‌هایی که با مرکز شهر حداقل ۱۵ کیلومتر فاصله دارند باید جهت تأ سیس دفتر حمل و نقل روستایی اقدام و از طریق اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها پیگیر مجوز باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز