خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری گلپایگان تاکید کرد:

مسئولان برای روان سازی ترافیک وکاهش تصادفات در روز های پایانی سال تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۵۴

احداثپارگینگ وایمن سازی نقاط حادثه خیز درجاده های شهرستان گلپایگان در روزهای پایانی سال وایام نوروز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

ایلنا: معاون فرمانداری گلپایگان در جلسه کارگروه ترافیک این شهرستان با اشاره به روزهای پایان سال وافزایش تردد و مسافرت در جاده ها بر ایمن سازی نقاط حادثه خیز تاکید کرد و ادامه داد: نبود پارکینگ مناسب علل افزایش بارترافیکی درخیابان ها ومعابر شهرگلپایگان شده است و مسئولان زیربط برای رفع مشکل اقدام اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " محمدسعیدطاهری " تأکید کرد: مسئولان طی مدت باقی مانده تا ایام نوروز برای ترمیم معابر، نصب علائم ضروری و خط کشی معابراقدام کنند.

وی برلزوم اصلاح هندسی ونصب علائم به خصوص درسه شهر گلپایگان، گوگد وگلشهر درنقاط پرحادثه تأکید نمود وگفت: دستگاههای مربوطه با همکاری یکدیگر برای روان سازی ترافیک وکاهش تصادفات در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اقدام کنند.

" طاهری "، همکاری بین بخشی وتمهیدات دستگاهای مربوطه برای رفاه مسافران وگردشگران نوروزی را خواستار شد و اذغان کرد: ازنیمه اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی هرگونه حفاری ممنوع می باشد.

معاون فرمانداری گلپایگان با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، نظارت بیشتر مسوولان بر حمل و نقل برون شهری و درون شهری را خواستارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز