خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد، در حال بازسازی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۲۰

بازسازی اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد، با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، در صدر برنامه های مدیریت درمان استان اصفهان قرار گرفته است.

ایلنا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد: بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد، پوشش دهنده حوادثجاده‌ای مسیر ترانزیتی مرکز استان به شهرستان‌های غرب اصفهان است؛ این در حالی است که این بیمارستان به بیمه شدگان استان‌های مجاور از جمله لرستان، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اعتصام‌پور؛ افزود: تعداد ویزیت سرپایی پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک این بیمارستان در ۹ ماهه سال ۹۲ بیش از ۲۶۲ هزار مورد بوده است که افزایشی معادل ۱۷.۵ درصد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این مدت، تعداد اعمال جراحی بستری این مرکز با ۱۵۰ تخت مصوب و ۱۴۰ تخت فعال حدود ۶۱ هزار مورد بود که رشد ۱۱.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان نیز افزود: شهرستان نجف آباد با مساحتی بالغ بر ۲۸۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت ۳۰۶ هزار نفری، ۱۷۰ هزار نفر را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده است.

علی اصغر دادخواه، تعداد مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری شهرستان نجف آباد را به ترتیب ۱۰ هزار و ۱۰۰ و نیز ۹۸۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری، پرداختی به مقرری بگیران بیمه بیکاری در شهرستان نجف آباد ۵۲ میلیارد ریال بوده است.

گفتنی‌ست، با توجه به فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی نجف آباد بر تسریع احداثپلی‌کلینیک این شهرستان تاکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز