خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

افزایش ماموریت‌های تصادفی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان ‎

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۶۶

کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس استان اصفهان با حضور بر بالین ۲۰۴۲ بیمار و مصدوم به آنها خدمات پیش بیمارستانی ۱۱۵ ارائه کردند.

ایلنا: کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اصفهان با حضور بر بالین ۲۰۴۲ بیمار و مصدوم به آن‌ها خدمات پیش بیمارستانی ۱۱۵ ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کار‌شناسان اورژانس استان اصفهان از ۳ تا ۹ اسفند ماه با انجام ۲۰۴۲ ماموریت و حضور بر بالین ۴۴۱ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آن‌ها خدمات رسانی کرده و در ۱۳۴۳ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.
غفور راستین اظهار داشت: در این مدت ۲۳۸ بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۹۱ نفر با بیماری‌های تنفسی، ۸۲ بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.
وی گفت: کار‌شناسان اورژانس از ۲۰۴۲ ماموریت انجام شده خود در ۵۶۹ مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در ۵۸تصادف جاده‌ای و ۵۱۱ سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی کردند.
راستین تصریح کرد: اصفهان با ۱۱۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که ۵۳ پایگاه بصورت شهری و ۵۶ پایگاه بصورت جاده‌ای و ۷۳۱ کار‌شناس فوریت‌های پزشکی در طول شبانه روز به شهروندان امداد رسانی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز