خبرگزاری کار ایران

با حضور ۵۲۰ شرکت کننده:

آزمون استخدامی گروه صنعتی انتخاب در دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۰۱

آزمون استخدامی گروه صنعتی انتخاب، بزرگ‌ ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور در ۶ گروه آزمایشی با حضور ۵۲۰ شرکت کننده برگزار شد.

ایلنا: آزمون استخدامی این مجموعه صنعتی در گروه‌های آزمایشی مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی صنایع، حسابداری، مدیریت(بازرگانی - مالی - صنعتی - دولتی - اجرایی - MBA)، مهندسی کامپیو‌تر و مهندسی مکانیک، با حضور ۵۲۰ شرکت کننده روز جمعه(نهم اسفند ماه) در دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس جذب و استخدام گروه صنعتی انتخاب در این ارتباط گفت: رشته‌های برق و الکترونیک بیشترین شرکت کننده و رشته حسابداری کمترین شرکت کننده را در این آزمون به خود اختصاص داد.

«پیام نیک نشان»، با بیان اینکه این آزمون شامل دو دفترچه عمومی و تخصصی، متشکل از ۱۰۰ سؤوال عمومی با زمان ۷۵ دقیقه و ۶۰ سؤوال تخصصی با زمان ۷۵ دقیقه برای داوطلبان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: اسامی قبول شدگان مرحله نخست و چند برابر ظرفیت به وسیله پیامک و احتمالا در روزهای باقی مانده از سال ۹۲ به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و پس از آن پذیرفته شدگان به صورت دوره‌ای برای مصاحبه فراخوانده می‌شوند.

گفتنی است؛ گروه صنعتی انتخاب بزرگ‌‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با ۸ کارخانه تولیدی با مساحت ۴۵۰ هزار مترمربع، ۱۷ شرکت بازرگانی - خدماتی و عرضه بیش از ۲۵۰ قلم لوازم خانگی از قطب‌های بزرگ صنعتی ایران به شمار می‌آید. محصولاتی نظیر اسنوا، حایر، دوو و تکنوگاز در این مجموعه صنعتی ساخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز