خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

برپایی ایستگاه‌های امنیت و سلامت در ۲۰ محور مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۲۵

برپایی ایستگاه‌های امنیت و سلامت و ره اندازی ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی در بیش از ۲۰ محور مواصلاتی استان در حال اجراست.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در هشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با محوریت طرح سفرهای نوروز ۹۳ و هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان با اشاره به میراثفرهنگی ارزشمند و جاذبه‌های طبیعی فراوان استان اصفهان؛ آمادگی، برنامه ریزی، نظارت و اجرای صحیح اقدامات مؤثر تمامی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و خدماتی استان به منظور کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای و ایجاد سفر ایمن برای مسافران نوروی را از اقدامات مهم استانی عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد علی طرفه با اشاره به وظایف شهرداری‌ها مبنی بر ساماندهی ظاهر شهر خصوصاً در مبادی شهر‌ها، گفت: روان سازی ترافیک در محور‌ها و همچنین زیباسازی و گرافیک محیطی از وظایف اساسی شهرداری‌ها در این خصوص است.
وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های امنیت و سلامت و همچنین ایجاد ساز و کار لازم به منظور راهنمایی مسافرین نوروزی در بیش از ۲۰ نقطه مواصلاتی استان در دستور کار مدیران قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروز ۹۳ از ۲۴ اسفندماه جاری، تمامی اقدامات باید به صورت متمرکز در این ایستگاه‌ها و تحت نظارت شورای هماهنگی ترافیک استان انجام شود.
طرفه ایمن سازی و رفع خطر از معابر پرحادثه و آزادراه امیرکبیر توسط دستگاه‌های مربوطه، برگزاری رزمایش پلیس راهنمایی و رانندگی و بهره برداری از ایستگاه‌های امنیت و سلامت در محورهای برون شهری از برنامه‌های مهم استان درایام نوروز عنوان کرد.

وی آماده سازی محیط شهری برای مسافرین نورورزی، ممنوعیت تردد خودرو در میدان تاریخی امام خمینی(ره) و تعیین محدوده ویژه تردد عابرین پیاده و همچنین لغو محدودیت تردد پلاک‌های زوج و فرد خودرویی در هسته مرکزی شهر اصفهان را از دیگر اقدامات دستگاه‌ها برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز