خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در اردستان صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۰۷

با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران استان اصفهان و مسئولین شهرستان پروژه‌‌های آب و فاضلاب منطقه اردستان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایلنا: با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران استان اصفهان و مسئولین شهرستان پروژه‌های آب و فاضلاب منطقه اردستان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش ایلنا از اصفهان؛ به نقل روابط عمومی آبفای اصفهان، احداثو تجهیز ساختمان اداری جدید زواره، حفر وتجهیز چاه جدید اردستان، حفر چاه جدید مهاباد، توسعه شبکه آب اردستان، اجرا و نصب تجهیزات برقی ومکانیکال ایستگاه‌های پمپاژ کمکی خط انتقال آب اردستان، آبرسانی و نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر منطقه از جمله پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره برداری رسیدند.
گفتنی است، احداثو تجهیز ساختمان اداری جدید زواره نیز ازدیگر پروژه‌های این شهرستان بود.
حائز اهمیت است، هدف از اجرای پروژه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و تکریم ارباب رجوع و همچنین رفاه حال پرسنل بوده است. این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸۲۲ متر و با زیربنائی معادل ۲۱۵ متر مربع احداثشد و همچنین دیوار کشی و محوطه‌سازی آن انجام گرفت. اعتبارات جهت اجرای این پروژه از محل اعتبارات جاری آبفای استان اصفهان و منطقه تامین شد. در این پروژه بالغ بر۲میلیارد و۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز