خبرگزاری کار ایران

از ۶ تا ۱۸ اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود:

۳۵ جشن طنز شهروندی با موضوع بازیافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۵

از میان این برنامه‌ها ۱۵ برنامه به شکل اختصاصی برای مخاطب کودک و نوجوان طراحی شده و ۲۰ برنامه نیز با محوریت عموم اعضای خانواده برگزار خواهد شد.

ایلنا: برگزاری ۳۵ جشن بزرگ شهروندی با محوریت پسماند و بازیافت در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این مجموعه جشن‌ها که از ۶ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود مفاهیم مدیریت پسماند، بازیافت و تفکیک زباله‌ها در مبدا، از طریق طنز به خانواده‌ها آموزش داده می‌شود گفت: از میان این برنامه‌ها ۱۵ برنامه به شکل اختصاصی برای مخاطب کودک و نوجوان طراحی شده و ۲۰ برنامه نیز با محوریت عموم اعضای خانواده برگزار خواهد شد.
مهدی بقایی، با اشاره به اینکه استفاده از قالبهای شاد و مفرح در انتقال مفاهیم شهروندی می‌تواند تاثیر آموزشهای ارائه شده را مضاعف کند، تصریح کرد: در این مجموعه جشن‌ها، بخش‌های متنوعی نظیر نمایش، موسیقی، شعبده بازی، حرکات نمایشی، مسابقه و… در نظر گرفته شده است.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان اینکه مکان برگزاری این جشن‌ها به گونه‌ای انتخاب شده است که ساکنان هریک از مناطق ۱۵ گانه شهر قادر به حضور در یکی از این برنامه‌ها باشند، خاطرنشان کرد: این جشن‌ها در ۲۰ نقطه شهر اصفهان اعم از سینما ساحل، سینما فرهنگیان، ورزشگاه ارغوان، ورزشگاه شهید غازی، تالار هنر، سالن کوثر، ورزشگاه امام خمینی(ره)، ورزشگاه میثاق، فرهنگسرای مادر و… اجرا خواهد شد.
گفتنی است، مجموعه جشن‌های طنز بازیافت به همت کمیته فرهنگ شهروندی و با همکاری روابط عمومی شهرداری اصفهان، شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برگزار شده و بلیط آن به صورت رایگان در ایستگاه‌های بازیافت شهر توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز