خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی کمشچه در راستای تأمین آب شرب و بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۸

پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی کمشچه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در مدت ۱۱ ماه برای تامین آب شرب مردم این منطقه راه اندازی شد.

ایلنا: مدیر آب منطقه‌ای شهرستان کشمچه گفت: پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی کمشچه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در مدت ۱۱ ماه انجام شد و تمامی هزینه‌های اجرای آن از محل منابع جاری تأمین شد که شامل ۷۱۰ متر لوله گذاری با لوله آزبست قطر ۲۰۰ میلیم‌تر و ۲۱۱۰ متر لوله گذاری با لوله آزبست قطر ۱۵۰ میلیم‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ وی افزود: لازم به ذکر است عبور عرضی این خط آبرسانی بصورت پایپ جکینگ با لوله فولادی از جاده اردستان - اصفهان انجام شده و سایر پروژه‌ها و اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان برخوار در قالب بروشور به اطلاع مسئولین رسانده شد.

معاونت عمرانی استانداری گفت: آبرسانی به شهرک صنعتی شهر کمشچه در راستای تأمین آب شرب و بهداشت بوده و با توجه به اینکه استان اصفهان با کمبود آب و خشکسالی‌های پی در پی مواجه بوده تأکید فراوانی مبنی بر استفاده بهینه از منابع آبی نمود.

گفتنی است پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی کمشچه با حضور طرفه معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان برخوار، بخشداران شهرستان، شهردار کمشچه و سایر مسئولین شهرستان در محل ناحیه صنعتی کمشچه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز