خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان تاکید کرد:

درسال زراعی جدید؛ تسهیلات نقدینگی گندم و جو از طریق بانک کشاورزی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۷

مدیریت جهاد کشاورزی گلپایگان با توجه به اهمیت کاشت غلات پاییزه درشهرستان و نیاز مبرم به این محصولات، تسهیلات نقدینگی گنم و جو به کشاورزان بهره بردار پرداخت می کند.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان، تسهیلات بانکی به کشاورزان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حیدرعلی گل محمدی اظهارداشت: به منظورافزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی گلپایگان این شهرستان وهمچنین نوسازی ناوگان و ادوات کشاورزی حدود ۳۰ نفر بهره بردار در قالب شرکت‌های مکانیزاسیون، کشاورزان پیشرو و رانندگان حرفه‌ای جهت دریافت اعطای تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند.

وی افزود: دراین زمینه اعتباری بالغ بر۱۶ میلیارد ریال در بانک کشاورزی شهرستان درنظر گرفته شده که به این کشاورزان تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: مدیریت جهاد کشاورزی گلپایگان با توجه به اهمیت کاشت غلات پاییزه درشهرستان و نیاز مبرم به این محصولات، تسهیلات نقدینگی گنم و جو به کشاورزان بهره بردار پرداخت می‌کند.

مدیریت جهادکشاورزی گلپایگان افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان در سال زراعی جدید حدود صد نفر بهره بردار جهت اخذ تسهیلات نقدینگی گندم وجو به بانک کشاورزی معرفی شدند.

گل محمدی ادامه داد: تا کنون حدود ۵میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان وبهره برداران کاشت گندم و جو درشهرستان گلپایگان پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز