خبرگزاری کار ایران

در نایین اصفهان صورت گرفت:

توقیف محموله ۵ / ۱ میلیاردی کالای قاچاق

کد خبر : ۱۴۶۹۶۲

با تلاش ماموران ایست و بازرسی شهید " شرافت " فرماندهی انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۵ / ۱ میلیارد ریال توقیف شد.

با تلاش ماموران ایست و بازرسی شهید «شرافت» فرماندهی انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۵ / ۱ میلیارد ریال توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نایین افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی اویکو که از یزد به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ «رجبعلی مختاری» ادامه داد: در بازرسی از این ماشین تعداد ۹۳۶ ثوب انواع شلوار کتان، دو هزار ۱۳۰ ثوب انواع تیشرت مردانه، ۳۰ هزار داروی نیروزا، ۲۹۲ عدد کیف زنانه، ۵۶ جفت کفش، ۱۸۷بسته بدلیجات و ۲۴ بسته تزئینات پرده که همگی آن‌ها فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند کشف شد.
این مقام مسئول، با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده، یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و اقلام کشف شده به اداره گمرک تحویل داده شد.
سرهنگ مختاری بیان داشت: راننده خودرو نیز به دلیل حمل و جابجایی کالاهای خارجی قاچاق دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز