خبرگزاری کار ایران

مشکل بزرگ اورژانس ۱۱۵؛

افزایش مزاحمت‌های تلفنی گریبانگیر اورژانس ۱۱۵

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۰

از تعداد تماس‌های برقرار شده بطور ماهانه بیش از ۱۵۰۰۰ تماس مزاحمت تلفنی است که این مزاحمت‌ها از تلفن‌های همراه اعتباری و تلفن عمومی است.

ایلنا: اورژانس ۱۱۵ ماهانه نزدیک به صد هزار تماس تلفنی دارد که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰۰ تماس مزاحمت تلفنی است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان با بیان اینکه روزانه بطور متوسط ۳۲۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان برقرار می‌شود گفت: از تعداد تماس‌های برقرار شده بطور ماهانه بیش از ۱۵۰۰۰ تماس مزاحمت تلفنی است که این مزاحمت‌ها از تلفن‌های همراه اعتباری و تلفن عمومی است.
غفورراستین افزود: در اتاق فرمان اورژانس۱۱۵ هر شهرستان مجموعه‌ای از کارکنان شامل: تکنسین و کار‌شناسان و پزشکان فوریت‌های پزشکی پاسخگوی امدادخواهان می‌باشند که باید گفت متأسفانه حجم بالای مزاحمتهای تلفنی تأخیر در پاسخگویی به امدادخواهان واقعی و خستگی کارکنان و به تبع آن تأثیر منفی در روند خدمت رسانی به شهروندان امداد خواه را به همراه خواهد داشت.
مدیرحوادثو فوریتهای پزشکی اصفهان همچنین با بیان اینکه ایجاد مزاحمت تلفنی برای کلیه عوامل امدادی ویک جامعه امری غیرانسانی و غیر شرعی می‌باشد خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی همواره برای خدمت رسانی بهتر به مردم نیازمند کمک و همکاری آنان می‌باشند و امید داریم با توجه ویژه به این امر ما را در امداد رسانی هر چه بهتر یاری رسانند.
راستین عنوان نمود: طی ۹ ماهه گذشته بطور متوسط ۹۰۰ هزار تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است که حدود ۱۷ درصد مزاحمت تلفنی بوده و با توجه به فرهنگ سازی‌های انجام شده در بین شهروندان، این معظل اجتماعی نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.
ایشان با ذکر معایب مزاحمت تلفنی برای اورژانس۱۱۵عنوان نمود: بد‌ترین موارد مزاحمت این است که تماس می‌گیرند و اعلام تصادف می‌کنند و آمبولانس با تجهیزات و همراه با تکنسین متخصص اعزام می‌شود و در این ترافیک و بعد از نیم ساعت به محل می‌رسد و می‌بیند که تصادفی در کار نبوده است. در همین زمانی که آمبولانس ما سرگردان یک نشانی اشتباه و گرفتار یک مزاحمت بوده، یک امدادخواه واقعی مانند: فردی که دچار ایست قلبی شده یا نیازمند اعزام برای زایمان است منتظر امدادگران اورژانس است. این ماموریت کاذب برای امدادگران اورژانس نیز خستگی ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز