خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

۳۲ مورد حادثه گازگرفتگی در ۱۱ ماه اخیر ۱۲ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۵

از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ مورد حادثه گازگرفتگی در اصفهان رخ داده که بر اثر آن ۱۲ نفر فوت شده و ۳۳ نفر نجات یافته اند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ مورد حادثه گازگرفتگی در اصفهان رخ داده است که ۱۲ نفر فوت شده و ۳۳ نفر نجات یافته‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهزاد بزرگزاد با اشاره به آمار گاز گرفتگی از ابتدای مهرماه سال جاری اذعان داشت: از ابتدای مهرماه و با شروع فصل سرما، تاکنون ۲۷مورد حادثه گازگرفتگی در اصفهان رخ داده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ۲۷ مورد حادثه منجر به فوت ۱۰ نفر از شهروندان و نجات ۲۹ نفر از آن‌ها شده است.
بزرگزاد گفت: بررسی دقیق دودکش‌های وسایل گرمایشی کمتر از ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد اما برخی شهروندان با سهل انگاری زمینه بروز حوادثی این چنین را برای خود و خانوادشان فراهم می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان برای نصب وسایل گرمایشی است بیان کرد: شماره تلفن ۲۶۷۴۴۴۴ در تمامی ساعات شبانه روز و شماره تلفن ۲۶-۲۶۴۷۶۲۰ در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شهروندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز