خبرگزاری کار ایران

از برنامه های سال آینده شهرداری منطقه ۸ اصفهان؛

احداثتقاطع غیرهمسطح ۲۵ آبان برای کاهش ترافیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۸

تقاطع غیرهمسطح ۲۵ آبان برای کاهش حجم بالای ترافیک در این میدان، سال آینده احداثخواهد شد.

ایلنا: شهردار منطقه ۸ اصفهان در جمع ائمه جماعات مساجد منطقه ۸ گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در میدان ۲۵ آبان، مطالعات احداثتقاطع غیرهمسطح در این محور انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرهاد جلیل فر افزود: شهرداری‌ها نهادی عمومی و غیردولتی هستند از این رو باید این نهاد بودجه خود را تامین کند.
جلیل فر با بیان اینکه شهرداری برای حفظ و توسعه فضای سبز هزینه زیادی صرف می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان یکی از کلانشهرهای آلاینده کشور محسوب می‌شود شهرداری اقدامات زیادی در جهت حفظ توسعه فضای سبز انجام داده است.
وی اظهار داشت: شهرداری از ائمه جماعات می‌خواهد تا در مساجد در خصوص مباحثاجتماعی همچون حفظ و نگهداری فضای سبز و رفع سد معبر با مردم سخن بگویند چرا که اثرگذاری زیادی بر مردم خواهد داشت.
شهردار منطقه ۸ اصفهان در ادامه این نشست به آسفالت نامناسب برخی معابر اشاره کرد و ادامه داد: گاهی بعد از احداثیک خیابان شرکت‌های خدماتی درخواست حفاری می‌کنند که این خود باعثخرابی و نشست آسفالت معابر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز