خبرگزاری کار ایران

تقدیر امام جمعه جم از استاندار بوشهر در توجه عادلانه به تمام شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۹

شهرستان جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت و توسعه است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته استفاده شود

امام جمعه جم از توجه عادلانه استاندار بوشهر به تمام شهرستان‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری ایلنا، حجت‌الاسلام محمد گنجی در دیدار مردم و مسئولان جم با استاندار بوشهر گفت: شهرستان جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت و توسعه است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته استفاده شود.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: احداثدانشکده فنی مهندسی جم از مصوبات دولت قبل است و چهار سال قبل کلنگ آن به زمین زده شده که هیچ کاری نشده و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر و برای احداثاین دانشکده مهم اقدام کنند.

گنجی با تاکید بر لزوم تکمیل آبرسانی سد کوثر تصریح کرد: تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد این پروژه هزینه شده و نیمه‌تمام‌‌ رها شده که اگر تکمیل نشود در واقع ۸۰۰ میلیارد ریال از بیت‌المال هدر رفته است.

وی با تقدیر از استاندار در توجه عادلانه به تمام شهرستان‌ها گفت: استاندار جدید با حوصله و با دقت به تمام مناطق استان سرکشی می‌کند و با مشکلات آشنا می‌شود که یک نقطه قوت است.

امام جمعه جم بیان کرد: از استاندار انتظار داریم مدیرانی که توانمند هستند را ابقا کند و مدیران ضعیف را تعویض کند تا شاهد اعتلای استان در تمام زمینه‌ها باشیم.

گنجی در ادامه بر لزوم برخورد مناسب مسئولان با مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان نباید با مردم به گونه‌ای برخورد کنند که باعثرنجش خاطر شهروندان شود و همه مسئولان در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی همچنین بر لزوم پرداخت حق آلایندگی توسط پالایشگاه جم تاکید کرد و خواستار توزیع عادلانه عوارض آلایندگی شد.

امام جمعه جم با تاکید مجدد بر لزوم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور باشکوه را تکمیل حماسه سیاسی ملت دانست.

احداثمجتمع اداری در شهرستان جم

فرماندار جم نیز گفت: شهرستان جم ۶۷ شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده و مردم این شهرستان همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی اهتمام ویژه‌ای دارند.

عبدالرسول زارع افزود: مردم جم در انتخابات خردادماه مشارکت بسیار بالایی داشتند و این همیشه در حافظه تاریخی ملت ماندگار است.

فرماندار جم با بیان برخی مشکلات جم خاطرنشان کرد: آبرسانی به جم از مهم‌ترین نیازهای مردم است که از مسئولان انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

زارع تصریح کرد: احداثدانشکده فنی مهندسی جم نیز از دیگر دغدغه‌های مردم شهرستان است که امیدوار هستیم با تلاش استاندار محقق شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در جم گفت اجرای این طرح موجبات جلوگیری از هدررفت آب می‌‌شود و گامی در راستای بهبود کشاورزی شهرستان است.

فرماندار جم ابراز داشت: احداثتقاطع‌های غیرهمسطح در ورودی‌های جم از سمت سیراف و همچنین از سمت فیروزآباد فارس امری مهم است که امیدواریم به زودی محقق شود.

وی خواستار احداثمجتمع اداری در شهرستان جم شد و گفت: احداثاین مجتمع امری مهم در تسهیل امورات مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز