خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی؛ در پایگاه هشتم شکاری عنوان کرد:

نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران؛ یک نیروی مقتدر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۴

امروز نیروی هوایی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همگام با پیشرفت های نظامی و فنی، قدم گذاردن در مسیر خودکفایی کامل را نیز با جدیت دنبال کردند و به نتایج افتخار آمیزی دست یافتند.

ایلنا: استانداراصفهان، درمراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی در جمع فرماندهان و پرسنل پایگاه هشتم شکاری(شهید بابایی) ضمن تبریک دههٔ مبارک فجر و گرامیداشت یاد وخاطرهٔ شهدا و ایثارگران استان اصفهان؛ گفت: در سال ۵۷ صد‌ها تن از دلیر مردان قهرمان و جان برکف نیروی هوایی با ایمان قلبی به خدا، قرآن، پیامبر و ائمه اطهار و باور قلبی به امام خمینی همراه مردم به پا خاستند و در یک حماسهٔ پرشکوه به موج توفندهٔ مردم پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور؛ با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در این خصوص اظهار داشت: امام خمینی ازاین دلیرمردان به عنوان سربازان امام عصر(عج) یادکردند که در خدمت امام عصر و قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه با این حرکت کمر ارتش شاهنشاهی شکست و دل مردم بپاخاسته گرم شد؛ تصریح کرد: سران خائن و خشمگین رژیم پهلوی فروپاشی رژیم را پیش رو دیدند و حملهٔ گارد جاویدان شاهنشاهی به سالن غذاخوری مرکز آموزش نیروی هوایی و ورود مردم به این مرکز در جهت حمایت از همافران قهرمان در حقیقت تیر خلاصی بر پیکر فروریختهٔ رژیم شاهنشاهی بود.

استاندار اصفهان افزود: با شروع جنگ تحمیلی بار دیگر عرصه و میدان جدیدی برای دلاوری‌ها و ایثاگری‌ها و جانفشانی‌های نیروی مسلح اعم از ارتش؛ بسیج، نیروی انتظامی و خصوصاً جان بر کفان نیروی هوایی فراهم شد.

زرگرپور تصریح کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در این امتحان نیز خوب درخشید و با اجرای خوب توصیه‌های امام خود، پیروزی اسلام بر کفرجهان را رقم زد.

استاندار اصفهان افزود: امروز که انواع توطئه‌های استکبار بر علیه جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی و اجراست سیاست مداران این کشور به پشتوانهٔ وحدت و عزم این ملت و به حمایت ارتش قهرمان، سپاه دلاور، بسیج جان بر کف، دلیران نیروی انتظامی و غیور مردان نیروی هوایی در مقابل زیاده خواهی آنان ایستاده‌اند و پیگیر مطالبات برحق امت اسلامی هستند.

زرگر‌پور یادآور شد: در طول جنگ تحمیلی(دفاع مقدس) ۱۲۸ خلبان که از پایگاه‌های هوایی استان اصفهان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شده بودند به شهادت رسیدند که نیمی از آن‌ها اصالتاً اصفهانی و نیم دیگر از سایر شهرستان‌های کشور عزیز ایران اعزام شده بودند.

استاندار اصفهان گفت: امروز نیروی هوایی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همگام با پیشرفت‌های نظامی و فنی، قدم گذاردن در مسیر خودکفایی کامل را نیز با جدیت دنبال کردند و به نتایج افتخار آمیزی دست یافتند.

شایان ذکر است پس از این مراسم، استاندار اصفهان به همراه جمعی از فرماندهان یگانهای نظامی و انتظامی استان و تعدادی از مدیران، از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در محوطه پایگاه هشتم شکاری(شهیدبابایی) بازدید نمود. در طول بازدید، فرماندهی پایگاه هوایی شهید بابایی، توضیحات لازم در خصوص ادوات و تجهیزات و جنگنده بمب افکن‌های موجود در نمایشگاه به استاندار ارائه نمود. همچنین مانور هوایی تیرپروازان جنگنده‌های f۱۴ در این بازدید توسط خلبانان دلاور این پایگاه انجام پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز