خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد:

برای رونق تولید ملی؛ باید شکاف میان قیمت مواد اولیه و فروش محصولات از بین برود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۰

خانه صنعت معدن و تجارت اصفهان پیشروترین تشکل صنعتی در کشور است و می‌تواند تریبون خوبی برای بیان مسایل واحدهای تولیدی و جایگاهی برای حضور آنها در تصمیم‌ سازی ها باشد.

ایلنا: عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان، بیان کرد: این تشکل ۲۳ انجمن همگن تخصصی و ۲۱ شعبه شهرستانی در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدامین توکل، اضافه کرد: مشکلات باعثشده است تعدادی از واحدهای تولیدی تعطیل شوند و بقیه هم با ظرفیت کمتری به کار خود ادامه دهند. امروزه صنایع کوچک و متوسط در کشور در حالی سهم ۸۰ درصد اشتغال‌زایی در کشور را بر عهده دارند که ۳۰ درصد دارایی‌های کشور در اختیار آنهاست.

وی رونق و افزایش تولید ملی را مستلزم پر کردن شکاف قابل توجه میان قیمت مواد اولیه و فروش محصولات در بازار دانست.

وضعیت تولید رو به بهبود است

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در حال حاضر بخش تولید و صنعت با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو استاما در همه شرایط صنعتگران و تولیدکنندگان با تمام تلاش فعالیت خود را انجام داده و برای کمک به اقتصاد کشور کوشیده‌اند.

محمدرضا برکتین، با بیان اینکه از دولت یازدهم و اقدامات انجام گرفته توسط این دولت حمایت می‌کنیم، گفت: اقدامات دولت یازدهم باعثجلوگیری از رشد تورم و بهبود وضع تولید شده است که امیدواریم در سال ۹۳ اثرات اقدامات مفید را بیشتر از این حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: امروز تولید، خط مقدم جنگ علیه دشمنان نظام و ملت ایران است و نیاز به حمایت مسئولان و ملت در این زمینه به خوبی احساس می‌شود. وی افزود: امیدواریم تأمین اجتماعی و دارایی نیز همراهی بیشتری با صنعتگران داشته باشد تا مشکلات تولید به حداقل برسد.

برکتین، خواستار همکاری بیشتر میان فعالان بخش خصوصی شد و گفت: ما همه اعضای یک کشتی هستیم و به طور قطع اگر یک نفر پایین کشیده شود دیگر افراد آن کشتی هم به ورطه نابودی می‌روند، بنابراین باید به جای جزیره‌ای عمل کردن، همگی با هم همکاری کنیم.

برکتین عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای است که اگر یک شرکت در تمام استان‌ها نمایندگی داشته باشد و عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌ها یک چک برگشتی داشته باشد تمام شرکت‌ها قفل می‌شوند.

وی گفت: زمانی که یک شرکت از یک مجموعه دچار ورشکستگی می‌شود باید دور آن را گرفت تا به دیگر شرکت‌ها سرایت نکند نه اینکه آن معضل را تسری داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز