خبرگزاری کار ایران

بهره برداری ۱۱۷ پروژه برق رسانی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۹

در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شهرستان اصفهان وبه مناسبت دهه فجر، ۱۱۷ پروژه بزرگ و کوچک برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه پروژه‌ها در نواحی غرب، شرق، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان همچنین در امور برق نواحی و مرکز شهرستان اصفهان به بهره برداری رسیده است ادامه داد: این پروژه‌ها متناسب با نیاز مناطق هشت گانه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تعریف و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید علاقه مندان؛ با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در امور برق جنوب شهر اصفهان نیزگفت: ۶ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال که یکی از طرح‌های اصلی آن برق‌رسانی به مجموعه مصلای اصفهان بوده به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی مرکز سمیع دو، تجهیز یک هزار کنتور مشترکان دیماندی به سیستم قرائت از راه دور و تکمیل خانه مدیریت فرهنگ مصرف برق از جمله پروژه‌های ستادی بهره برداری شده در دهه فجر است.

علاقه مندان؛ با بیان اینکه در شمال‌ غرب شهرستان اصفهان ۴۱ پروژه به بهره‌برداری رسیده‌ است، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال که طرح شاخص آن تقویت شبکه برق‌رسانی منطقه صنعتی محمودآباد بوده، به بهره برداری رسیده است.

وی به طرح‌های امور برق مرکز اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۲ میلیارد ریال پروژه در قالب ۱۰ پروژه اصلی در این منطقه هزینه شده که با توجه به بافت سنتی مرکز اصفهان اکثر طرح‌ها مربوط به اصلاح بافت فرسوده شبکه برق‌رسانی این منطقه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در امور برق شرق اصفهان نیز ۳ میلیارد ریال پروژه انجام شد که از طرح‌های شاخص آن برق‌رسانی به منطقه مسکونی اطشاران که ساخت‌وسازهای بسیاری داشته، بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امور برق شمال اصفهان، بیان داشت: هزینه این طرح‌ها بالغ بر ۵ میلیارد بوده که دارای ۲۰ طرح شاخص است که اصلاح و بهسازی آن به سبب بافت متراکم و فرسوده در اولویت شرکت توزیع برق قرار دارد.

علاقه مندان اضافه کرد: در امور برق جنوب غرب نیز ۳ طرح اصلی با اعتبار ۴ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر، به بهره برداری رسیده است.

وی به توقف نصب کنتورهای معمولی از سال ۸۶ تاکنون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از مشترکان شهرستان اصفهان صاحب کنتورهای دیجیتال شده‌اند. که در مجموع ۲۲ میلیون نفر مشمول خدمات شرکت توزیع برق می‌شوند.

علاقه مندان تصریح کرد: ۷۹ درصد مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، خانگی، ۱۶ درصد تجاری و ۵ درصد نیز صنعتی، کشاورزی و عمومی هستند.

وی از آغاز اجرای پروژه ۳۰۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی نیزدر شهراصفهان خبر داد و افزود: سلول‌های خورشیدی در مدارس، مساجد و ساختمان‌های دولتی که از سوی این شرکت انتخاب می‌شوند به صورت رایگان نصب خواهد شد. که این پروژه‌ها متناسب با نیاز مناطق هشت گانه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تعریف ودر مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه‌ها در نواحی غرب، شرق، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان همچنین در امور برق نواحی و مرکز شهرستان اصفهان به بهره برداری و در مدار قرار گرفتند.

علاقه مندان راه اندازی مرکز سمیع دو، تجهیز یک هزار کنتور مشترکین دیماندی به سیستم قرائت از راه دور و تکمیل خانه مدیریت فرهنگ مصرف برق را از جمله پروژه‌های ستادی بهره برداری شده در دهه فجر بیان کرد.

همچنین معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز از الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های مشترکین در سال جاری خبر داد و گفت: پرونده یک میلیون مشترک برق شهرستان اصفهان به صورت الکترونیک بایگانی شد.

وی به اجرای طرح طبقه بندی مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان براساس خوش یا بد حساب اشاره کرد و افزود: برای افزایش رضایتمندی مردم سیستم قطع انشعاب برق مشترکین به دلیل بد حسابی حذف و تعامل با مردم برای پرداخت بدهی‌هایشان جایگزین شده است.

جنتیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۲ هزار تماس با سامانه سمیع گرفته شده که شامل ۱۰۷ هزار درخواست و مابقی مشاوره بوده است.

معاون مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه این سامانه نقش موثری در کاهش مراجعه حضوری مردم به این شرکت داشته است، افزود: راه اندازی این سامانه از تردد ۳۲۴ هزار نفر برای ارایه و پیگری درخواست‌های مشترکین جلوگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز