خبرگزاری کار ایران

ضرغامی برای مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سخنرانی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۷

مراسم سالروزپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سی و پنجمین سال از گذشت این رویداد تاریخی، اصفهان نیز مانند همه شهر های سراسر کشوربا تدارک برنامه های مختلفی این سالروز را به نکوداشت می پردازد. این برنامه ها در قالب تعیین مسیر های هشت گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن تا سرویس دهی رایگان به راهپیمایان اصفهانی؛ راه اندازی ۹۳ ایستگاه فرهنگی، خدماتی و تجلیل از خبرنگاران برتر در زمینه انعکاس اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان است.

ایلنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به اینکه پیش بینی شده مراسم ۲۲ بهمن امسال با وجود تمام تحریم‌ها و فشار‌ها یکی از بهترین بزرگداشت‌های انقلاب برپا باشد ادامه داد: شروع برنامه‌های روز راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح است که اصفهان همزمان با سایر استان‌های کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۲ بهمن ماه شروع راهپیمایی در مسیرهای هشت گانه منتهی به میدان امام(ره) را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جعفر عسگری ادامه داد: در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح شروع مراسم جشن انقلاب با حضور رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، عزت ا.. ضرغامی و پخش سرود حماسی توسط هنرمند برجسته اصفهانی حامد زمانی است.

عسگری، به اجرای سرود توسط گروه دانش آموزی ۱۳۵۷ نفره اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر اجرای سرود توسط گروه ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی، قرائت پیام شهید تاج‌زاده از زبان فرزند شهید و قرائت پیام به زبان انگلیسی خطاب به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را خواهیم داشت.

وی از راه اندازی ۹۳ ایستگاه فرهنگی - خدماتی و ۷ ایستگاه فرعی در مسیرهای راهپیمایی خبر داد و اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم برای سرویس دهی به شهروندان با ترابری اتوبوسرانی انجام شده و شهروندان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن تاکید بر حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در مراسم جشن انقلاب گفت: با همکاری تمام کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر و تمام هماهنگی‌ها، به حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خوش بین هستیم.
وی به برنامه‌های دیگر ستاد دهه مبارک فجر اشاره و گفت: نورافشانی ۴۰ منطقه که شاخص‌ترین آن پل خواجو تا میدان بزرگمهر می‌باشد، در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن همزمان با بانگ تکبیر و برگزاری جشن بزرگ انقلاب در سالن شهید نیلفروش‌زاده در تاریخ ۲۲ و ۲۳ بهمن و پرواز چند فروند فاراموتور در صبح ۲۲ بهمن و اجرای حرکات نمایشی در میدان امام(ره) از برنامه‌های این ستاد است.

عسگری همچنین با اشاره به اعلام مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اصفهان از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای زمان شروع راهپیمایی از مسیرهای هشت‌گانه در شهرستان اصفهان را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و شروع مراسم در میدان امام(ره) را در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه این ستاد، مسیرهای هشت‌گانه در شهرستان اصفهان به شرح زیر است:

مسیر شماره یک: مسجد مصلی - میدان قدس - خیابان هاتف - میدان امام علی(ع) - چهارراه شکرشکن - خیابان حافظ - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۲: مسجد آیت الله خادمی - میدان شهدا - خیابان چهارباغ پایین - میدان امام حسین(ع) - خیابان سپاه - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۳: مسجد الله - میدان احمدآباد - خیابان احمدآباد - خیابان حافظ - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۴: مسجد نور باران - چهارراه نور باران - خیابان شریف واقفی - چهارراه نقاشی - چهارراه شکرشکن - خیابان حافظ - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۵: مسجد حجت اکبر - خیابان شیخ صدوق - پل فردوسی - خیابان فردوسی - مسجد الاقصی - میدان فلسطین - خیابان استانداری - خیابان سپاه - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۶: مسجدالهادی - میدان انقلاب - چهارباغ عباسی - میدان امام حسین(ع) - خیابان سپاه - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۷: مسجد جامع گورتان - مسجد بهاران چی - خیابان آتشگاه - فلکه جهاد - خیابان صارمیه - خیابان طالقانی - میدان امام حسین(ع) - خیابان سپاه - میدان امام(ره)

مسیر شماره ۸: مسجد موسی بن جعفر(ع) - خیابان حکیم نظامی - خیابان نظر شرقی - خیابان توحید - خیابان مطهری - میدان انقلاب - چهارباغ عباسی - میدان امام حسین(ع) - خیابان سپاه - میدان امام(ره)

سرویس دهی رایگان به راهپیمایان اصفهانی در یوم الله ۲۲ بهمن

همچنین مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان از تمهیدات ویژه این سازمان جهت سرویس دهی به راهپیمایان روز ۲۲ بهمن خبر داد.

علیرضا تاجمیر ریاحی اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن رژه تاکسیرانان اصفهان با ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی از مسیر چهارراه حکیم نظامی تا میدان امام(ره) را در دستور کار خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مسلما ظرفیت تاکسیرانی بیشتر از این نیز می‌باشد ولی با توجه به حجم ترافیکی که ممکن است ایجاد شود درخواست کردیم تا سایر رانندگان عزیز پیاده در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند.

وی در پایان از سرویس دهی رایگان تاکسیرانی برای شهروندان خبر داد و گفت: همه رانندگانی که در رژه تاکسیرانی شرکت می‌کنند پس از پایان مراسم راهپیمایی، آماده ارائه خدمات به شهروندان به تمام نقاط شهری و به صورت رایگان می‌باشند.

تجلیل از خبرنگاران بر‌تر در زمینه انعکاس اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اعلام کرد: از خبرنگاران بر‌تر در زمینه انعکاس اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل می‌شود.

محمد رحیم تمیزی فرد، گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام اصحاب رسانه باید یک دل و هم آهنگ شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.
وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی سیاسی و اقتصادی کشور و فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی حضور حداکثری می‌تواند یک عامل بازدارنده فشار و تحقق فرمان رهبری باشد.
مسوول سازمان بسیج رسانه بیان داشت: هر سازمانی در روز ۲۲ بهمن ثمرهٔ اقدامات دهه فجر خود را خواهد دید و ما نیز با صدور یک بیانیه مشترک با اصحاب رسانه، حضوری جدی در راهپیمایی خواهیم داشت.

تمیزی فرد، با بیان اینکه رسانه و حضور، دو بُعد مکمل هم می‌باشند افزود: تنها حضور مردم کافی نیست و انعکاس این حضور نیز برای جهانیان باید در اولویت باشد.
وی در پایان این وعده را داد که در مراسمی از خبرنگاران و آثار برگزیده در قالب اخبار و انعکاس‌های خبری در روز ۲۲ بهمن ماه تجلیل شود.

گفتنی است، ضرغامی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود و حامد زمانی هنرمند اصفهانی نیز در این مراسم به اجرای برنامه می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز