خبرگزاری کار ایران

با اعتبار۸۲ میلیارد ریالی؛

طرح آب رسانی به دو شهرک صنعتی در اصفهان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۷

این طرح ۱۵ لیتر آب شرب بر ثانیه به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ منتقل می‌کند که از این مقدار ۱۲ لیتر به شهرک صنعتی مبارکه و ۳ لیتر به ناحیه صنعتی دهسرخ تعلق دارد.

ایلنا: همزمان با ایام ا… دهه فرخنده و مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی وبه منظور آب رسانی به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ کلنگ زنی این پروژه‌ها با حضور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و همچنین صنعتگران این دو شهرک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در خصوص این پروژه‌ها گفت: این طرح ۱۵ لیتر آب شرب بر ثانیه به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ منتقل می‌کند که از این مقدار ۱۲ لیتر به شهرک صنعتی مبارکه و ۳ لیتر به ناحیه صنعتی دهسرخ تعلق دارد.
سعادت بهرامی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می‌شود که بخشی از این هزینه توسط صنعتگران این شهرک‌ها و بخشی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان تامین می‌گردد.
وی ادامه داد: این طرح در راستای حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران استان اصفهان اجرا می‌گردد، زیرا در این دو شهرک واحدهای غذایی زیادی وجود دارد که آن‌ها نیاز بسیار زیادی به آب شرب داشتند و به همین جهت این شرکت پروژه مذکور را در دستور کار خود قرار داد.
بهرامی از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه تقدیر کردو گفت: پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد این نماینده محترم این پروژه را عملیاتی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز