خبرگزاری کار ایران

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

منوکسیدکربن قاتل چهار کودک در شهرضا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۸

گاز منوکسیدکربن، جان چهار کودک را گرفت و چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

ایلنا: مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه مسمومیت با co که در شهرک منظریه شهرستان شهرضا در جنوب استان اصفهان رخ داد، دو دختر ۱ و ۲ ساله و دو پسر ۴ و ۵ ساله از اعضای یک خانواده که ظاهرا تبعه پاکستان بودند جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ ˈغفور راستینˈ افزود: بقیه اعضای این خانواده مشکل خاصی نداشتند و توسط تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه هنگام رسیدن اورژانس بر بالین این کودکان مدتی از فوت آن‌ها گذشته بود، اضافه کرد: علائم و مشکلات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن و فوت با آن در سنین زیر ۱۰ سال و بالای ۶۰ سال بیشتر و سریع‌تر از سایر سنین خود را نشان می‌دهد.

وی در باره حادثه دیگر مسمومیت با منوکسیدکربن گفت: در این مورد مسمومیت که در خیابان شاهد اصفهان رخ داد دو نفر مسموم و توسط خودروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان زهرای مرضیه منتقل شدند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن نیز در شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاد و یک مادر و کودک دچار مسمومیت شدند که توسط اورژانس به بیمارستان بهنیا تیران و کرون منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز