خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان:

ضریب نفوذ تلفن همراه دراستان اصفهان ۸۵ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۲

۵۲۶ پروژه مخابراتی در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ایلنا: ​ مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان، گفت: برنامه‌های متعددی برای سال ۹۳ از سوی شرکت مخابرات استان اصفهان پیش‌بینی شده که امیدواریم بتوانیم آنها را اجرایی ساخته و خدمات با کمیت و کیفیت بیشتری به مردم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: سوئیچی با ظرفیت ۵۰۰ هزار شماره در حال نصب داریم که امیدواریم بتوانیم آن را در اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح کنیم.

" به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " حسین کشایی " افزود: تاسیس و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن، توسعه شبکه تلفن همراه، ظرفیت سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا، افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی، اجرای دکل تلفن همراه، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز وسایت‌ها، تاسیس و بهسازی ساختمان مراکز مخابراتی، توسعه ارتباطات فیبر نوری، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق کافوی نوری و توسعه و تقویت شبکه کابل از پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان این که قول داده بودیم در چهار مرکز گلستان، مدرس، شهید قندی و شهید بهشتی کارهای بیشتری انجام شود، ادامه داد: دردو مرکز گلستان و شهید قندی کارهای بیشتری انجام گرفت که به زودی در این دو منطقه ثبت نام و تلفن ثابت داریم.

" کشایی " یادآور شد: شهر اصفهان تنها شهر استان است که در آن قبوض تلفن ثابت توزیع می‌شود و در دستور کار داریم شهر اصفهان نیز همچون شهرهای دیگر به طرق مختلف مردم از هزینه‌ها آگاه شده و بتوانند هزینه را پرداخت کنند، برای نمونه تلفن ۱۸۱۸ می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد و مردم شهر اصفهان می‌توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه از آن برای پرداخت قبوض استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه ۴ میلیون و۲۳۰ هزارمشترک تلفن همراه درسطح استان اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه دراستان اصفهان ۸۵ درصد است که این ضریب در شهر اصفهان بیشتر است.

" کشایی " تصریح کرد: مخابرات هیچ مشکلی با شهرداری ندارد، ما برای ارائه خدمات به مردم باید از شهرداری مجوز بگیریم و در صورتی که این مجوزها با مشکلی روبرو شود، خدمت رسانی نیز دچار مشکل می‌شود، البته این مشکلات فقط درباره شهرداری اصفهان است درحالیکه شهرداری سایر شهرها مانند شاهین شهر و خمینی شهربا ما همکاری خوبی دارند.

وی به طرح تلویزیون اینترنتی هم اشاره کرد و افزود: متقاضیان برای استفاده از این طرح می‌توانند به سایت شرکت مخابرات مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: در ارتباط با حذف کد شهرستان‌ها نیز این آمادگی وجود دارد که در ۲۴ ساعت این اتفاق رخ دهد، اما از آنجایی که این کار برای شرکت مخابرات صرفه اقتصادی ندارد و مجوز انجام آن به ما داده نشده در حال حاضر این طرح در استان اصفهان اجرا نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز