خبرگزاری کار ایران

مسوول بسیج اساتید استان اصفهان تاکید کرد:

متولیان جنگ نرم در حوزه دانشگاهی، اساتید هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۵

با توجه به اینکه متولیان جنگ نرم در حوزه دانشگاهی، اساتید هستند؛ بسیج اساتید با دارا بودن حوزه‌های ماموریتی خاص خود، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی - ورزشی اساتید بسیجی در اصفهان نموده است.

ایلنا: مسوول بسیج اساتید استان اصفهان؛ باا شاره به اینکه جشنواره فرهنگی - ورزشی اساتید بسیجی در اصفهان با حضور۲ دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر و خوراسگان برگزار می شود، ادامه داد: این رقابت ها برای آقایان در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر و برای خواهران در دانشگاه آزاد خوراسگان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " علیرضا احسان‌دوست "، با بیان اینکه این مسابقات درروز هفدهم و هجدهم بهمن ماه در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، فوتسال و داژبال برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز به صورت مشترک، فوتسال ویژه برادران و داژبال ویژه خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره در ساعت ۹ صبح روز ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود، بیان داشت: تعداد ۴۰۰ نفر از اساتید شامل ۳۰۰ برادر و ۱۰۰ خواهر از مجموع ۳۰ دانشگاه استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مسوول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به اینکه در سطح استان اصفهان، ۱۷۰ مرکز آموزش عالی و ۱۴ هزار استاد وجود دارد، اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از ۶۰ مرکز دانشگاهی، عضو بسیج اساتید استان اصفهان هستند.

" احسان‌دوست " با اشاره به اینکه استان اصفهان از نظر تعداد واحدها و مراکز پیام نور رتبه اول را در سطح کشور دارد، افزود: استان اصفهان، دومین کریدور علمی کشور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام مسائل تئوریک حاکم بر دانشگاه‌های کشور ما، نظریات غربی است که متاسفانه هیچ همخوانی با ایدئولوژی اسلامی ندارد لذا در تلاش هستیم که با همکاری کمیته‌های تخصصی در بسیج اساتید، ابتدا نظریات غربی را نقد و سپس بانظریان اسلامی جایگزین کنیم.

مسوول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به اینکه متولیان جنگ نرم در حوزه دانشگاهی، اساتید هستند، افزود: بسیج اساتید در سال ۹۱ با همکاری دانشگاه امام حسین(ع) سلسله دوره‌های تخصصی جنگ نرم را تشکیل داد و در حال حاضر ۲۰ استاد جنگ نرم در بسیج اساتید استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید یکی از قشرهای موثر جامعه بسیج در کشور و استان است، گفت: بسیج اساتید علاوه بر حوزه‌های ماموریتی و ابلاغی خاصی که دارد، از سال گذشته در استان اصفهان برای اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان برنامه‌ریزی کرده و امسال نیز برای دومین سال درصدد برگزاری این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز