خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد نظامی ارتش اصفهان مطرح کرد:

غرب با استقلال ملت ایران مشکل دارد و مسئله هسته‌ای یک بهانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۳

پهلوی به ارتش و قدرت آن افتخار می‌کرد و از آن به عنوان یک ابزار علیه ملت ایران استفاده می‌کرد، اما هنرمندی امام خمینی(ره) این بود که توانست بدنه ارتش را از شروع نهضت در سال ۴۲ جذب کند و در سال ۵۷ روند قرار گیری ارتش در کنار مردم تکمیل شد.

ایلنا: ارشد نظامی ارتش دراستان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، درهمایش سربازان عاشورایی عصرغیبت با بیان اینکه غرب با استقلال ملت ایران مشکل دارد و مسئله هسته‌ای یک بهانه است ادامه داد: همه باید در مسیر توسعه کشور گام برداریم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت و اقتدار از دستاورد‌های انقلاب و تمامیت عرضی کشور دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیرسرتیپ دوم رضا جهادی، با اشاره به اینکه در طول پیروزی انقلاب اسلامی سربازان شجاعی داشتیم که جان ‌فشانی‌های آن‌ها؛ امروز ایران را در اوج اقتدار قرار داده است گفت: در مقطع فعلی باید قدر این اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم این انقلاب به دست نامحرمان بیافتد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در مقطع فعلی فقط ایران قدرت نقد آمریکا را دارد، تصریح کرد: بحثاصلی استقلال کشور است و غرب با این موضوع مشکل دارد زیرا آن‌ها سر سپرده می‌خواهند اما ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار این ذلت نمی‌رود و از منافع ملی خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در زمان فعلی آمریکا قدرت سابق را ندارد و به سمت افول قدرت حرکت می‌کند افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، شوروی و آمریکا دو قدرت بر‌تر جهان بودند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات را تغییر کرد.

امیر جهادی، با اظهار اینکه امروز مردم راه و هدف اصلی خود را شناختند و با حضور خود و رهبری امام خمینی(ره) به استکبار خط بطلان کشیدند گفت: حضور روحانیت مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل مشخص است و در رأس آن، رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) با عملکردی مدبرانه و حکیمانه پیروزی انقلاب را میسر کرد.

وی با اشاره به اینکه در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ برخوردی از سوی بدنه ارتش با مردم صورت نگرفت و توپ و بمبی علیه مردم به کار بسته نشد اظهار داشت: در مقطع فعلی، در منطقه خارومیانه، روند پیروزی انقلاب‌های مردمی این کشور‌ها به دلیل برخورد تند ارتش با کندی مواجه شده است.

وی ادامه داد: ملت ما مستقل‌ترین کشور دنیاست و مسئله هسته‌ای فقط یک بهانه برای غربی‌هاست زیرا آن‌ها از اقتدار و استقلال ایران در هراس هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز