خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

انجام سه هزار آزمایش آب و فاضلاب در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۱۳

در هشت ماهه نخست سال جاری، ۳۱۷۵ آزمون فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، بیولوژی، TOC آب و میکروبی و فیزیکوشیمیایی فاضلاب در آزمایشگاه ستاد آبفای استان اصفهان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بازدید از آزمایشگاه‌های فیزیک و شیمیایی، آلاینده‌های معدنی، میکروبی و بیولوژی آب و همچنین آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی فاضلاب ستاد ضمن تأکید بر حفظ گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ گفت: آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب آبفای استان اصفهان تنها آزمایشگاه مرجع و دارای گواهینامه بین‌المللی استاندارد IEC/17025 در سطح کشور به شمار می‌رود که در مواقع بحران به شرکت‌های آب و فاضلاب در سایر استان‌ها نیز ارائه خدمات می‌کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان، بر به روز کردن تجهیزات و تأمین اعتبارات لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه ریزآلاینده های آلی و اندازه‌گیری سموم و مواد آلی تأکید کرد.

جمعیتی بالغ بر چهار میلیون و ۳۸۰ هزار نفر از آب شرب تصفیه‌خانه آب اصفهان بهره‌مند می‌شوند که کیفیت این آب با آزمایش‌های مستمر توسط آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و توسط ناظرین مرکز بهداشت استان نیز همواره مورد تأیید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز