خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد

کد خبر : ۱۴۲۲۸۰

مراسم تودیع و معارفه معاون حمل ونقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با حضور تشکل های صنفی حمل و نقل کالا، مسافر و رانندگان استان در محل سالن اداره کار و امور اجتماعی برگزار شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه معاون حمل ونقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با حضور تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا، مسافر و رانندگان استان در محل سالن اداره کار و امور اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نائب رئیس حمل و نقل کالای کشور، رئیس کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالای استان با قدردانی از زحمات ارزنده و ارزشمند آقای خضری در چند سال گذشته گفت: ویژگی قانون مداری ایشان یکی از بازر‌ترین ویژگی‌های فعالیت‌های کاری وی بوده است.

باقری با اشاره به ارتباط صمیمانه آقای خضری با سایر دستگاههای استان گفت: توجه به درخواست‌های انجمن‌های صنفی و پیگیری برای حل مشکلات انجمن‌ها از دیگر فعالیت‌های کاری ایشان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آقای صفاتاج در عرصه‌های مدیریتی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر گفت: ایشان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب در سمت معاونت حمل و نقل این اداره کل بودند.

در ادامه دبیر کانون کامیونداران استان به نمایندگی از انجمن‌های صنفی کامیونداران استان از خدمات ارزنده آقای خضری تشکر کرد و افزود: ما خواهان آن هستیم که در آینده همچون گذشته بتوانیم با همراهی و همکاری آقای صفاتاج در خدمت حمل و نقل در بخش خصوصی و دولتی باشیم و آقای صفاتاج با قرارگیری در این سمت به رفع مشکلات در بخش حمل و نقل بیش از پیش بپردازند.

در ادامه مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: ده سال سابقه فعالیت آقای خضری نشان از عملکرد درخشان او در سمت معاونت حمل و نقل اداره کل بوده است و این مراسم به جهت تودیع و تجلیل از خدمات ارزنده ایشان است.

امانی تصریح کرد: آقای صفاتاج یکی از مدیران فوق در بحثحمل و نقل بوده است و امیدوارم همه صنوف با ایشان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز