خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۸

رسول زرگرپور اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های جامعه هستند، باید در حفظ حرمت آن‌ها همت کنیم.

ایلنا: رسول زرگرپور استاندار اصفهان با بیان ضرورت تکریم بازنشستگان، گفت: نیروی انسانی بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی و سرمایه هر سازمان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های جامعه هستند، تاکید کرد: باید در حفظ حرمت آن‌ها همت کنیم.

رسول زرگرپور بازنشستگی را آغاز فرهیختگی، بالندگی، تکامل انسان و سیرآغاز بهره وری از تجارب سودمند آنان دانست و افزود: این قشر ارزشمند جامعه، چراغ راه آیندگان هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند، اینک در اذهان جامعه باقی مانده است.

زرگرپور از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای اعتلای فرهنگ بازنشستگی در جامعه و احترام به‌شان والای عزیزان بازنشسته، تکریم و احترام به بازنشستگان آن دستگاه و دعوت آن‌ها در مراسم مختلف را مدنظر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری حل مشکلات بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: اولویت بازنشستگان در اعطای وام و در صورت امکان اختصاص کمک‌های غیرنقدی به آن‌ها باید در برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: دعوت از بازنشستگان حداقل یکبار در سال به منظور تجلیل از آن‌ها؛ باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز