خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی شهردار اصفهان خبر داد:

اولین دعوت رسمی از خواهر خوانده‌های شهر اصفهان برای شرکت در اجلاس بین المللی ادیان توحیدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۳

دراجلاس بین المللی ادیان توحیدی که در راستای ارتقای دیپلماسی فرهنگی و مذهبی کلان شهر اصفهان برگزار می شود، از خواهر خوانده های شهر اصفهان دعوت خواهد شد.

ایلنا: مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: اصفهان از دیرباز هم زیستی ادیان الهی و آسمانی را در پیشینه و تاریخچۀ درخشان خود به یدک کشیده و اکنون نیز افزون بر مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد اقلیمی، فرهنگی، اقتصادی و هنری؛ در کنار مساجد و اماکن پرشکوه و خیره کننده اسلامی، تجلی‌گاه کلیسا‌ها، کنیسه‌ها و آتشکده‌های فراوانی نیز است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی جمالی نژادافزود: ظرفیت بی‌بدیل همزیستی معنوی و مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در این سرزمین کهن در امتداد میراثملموس و ناملموس ارزشمند آن، چشم انداز روشنی را پیش روی فرهیختگان و دولتمردان این مرز و بوم نهاده تا حرکتی خجسته و پربار را بر این بستر پی ریزی کنند.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با تقدیر از اقدامات خلاقانه و ارزشمند شعبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیه قم در اصفهان در تبدیل این شهر به کانون معنوی ادیان الهی اظهار امیدواری کرد با دعوت از خواهر خوانده‌های اصفهان از ظرفیت بین المللی این شهر نیز در گسترۀ جهانی به نحو شایسته استفاده گردیده و پیام الهی و جهان شمول دین به گونه‌ای درخور از این موزه شهر و دیار آسمانی به تمام جهان مخابره شود.
جمالی‌نژاد دعوت از خواهر خوانده‌های شهر اصفهان در این اجلاس را در راستای ارتقای دیپلماسی فرهنگی و مذهبی کلان شهر اصفهان دانسته و اظهار امیدواری کرد با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اجلاس نمایندگان عالی رتبه این شهر‌ها در اصفهان حضور بهم رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز