خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد:

توقیف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت آلوده در برخوار اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۷

ماموران انتظامی شهرستان برخوار اصفهان در بازرسی از خودرو وانت مزدا بیش از ۵۰۰کیلوگرم گوشت آلوده کشف کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان برخوار - استان اصفهان - اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی قصد دارد با یک دستگاه خودرو مقادیری گوشت آلوده را به یکی از مناطق این شهرستان وارد کند، ماموران سریعا وارد عمل شده و موضوع را تحت پیگرد قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «ناصر بیگلری» ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع ماموران پلیس نسبت به ایست و بازرسی در ورودی شهر اقدام که موفق به توقیف یک دستگاه خودرو وانت مزدا شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در بازرسی از خودرو بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت آلوده کشف کردند افزود: طبق نمونه برداری صورت گرفته توسط کار‌شناسان دامپزشکی مشخص شد، گوشت‌های کشف شده به دلیل بیماری دام، غیر قابل مصرف و به صورت غیر قانونی در حال توزیع بوده است؛ خوشبختانه با اقدام بموقع پلیس از عرضه و توزیع گوشت‌های آلوده جلوگیری شد.

سرهنگ بیگلری در پایان به شهروندان توصیه کرد: محصولات غذایی خود بخصوص فرآوره‌های گوشتی خود را از فروشگاههای مجاز و و ممهور به مهر دامپزشکی تهیه کنند، چنانچه هر نوع گزارشی در خصوص ورود یا فروش غیر قانونی محصولات غذایی و گوشتی بدست آوردند به مراکز پلیس یا فوریت‌های ۱۱۰گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز