خبرگزاری کار ایران

در اقدامی تحسین برانگیز صورت گرفت؛

برف روبی معابر شهر گلپایگان توسط امام جمعه و رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۹

با توجه به بارندگی های اخیردرشهرستان گلپایگان و باراش برف بی سابقه در این شهرستان، امام جمعه و رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی گلپایگان، برای ترویج فرضیه امر به معروف به صورت عینی برای مردم و همچنین تردد آسان شهروندان درمعابرشهر و پیشگیری از وقوع حادثه برای مردم اقدام به برف روبی پیاده روها و معابر اصلی شهرنمودند.

ایلنا: دریک اقدام تحسین برانگیز، امام جمعه و رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی گلپایگان، برای آسان سازی تردد مردم در معابر عمومی شهر اقدام به برف روبی پیاده روی کتابخانه آیت ا… محمدی ومسجد جامع وهمچنین برخی کوچه وپیاده روهای شهر کردند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، امام جمعه شهرستان گلپایگان درباره این اقدام گفت: حرکت روحیه جمعی شهروندان لازمه رفع مشکلات و نیازها در مواقع مورد نیاز در شهرستان است.

حجت الاسلام والمسلمین " محمدرضااسماعیلی " افزود: نباید انتظار داشته باشیم شهرداری تمام خیابانها و کوچه ها را برف روبی کند؛ مردم با روحیه همکاری جلوی خانه و حتی محله خود و کارکنان دولت مقابل ادارات خود را از برف و یخ پاک کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان نیزاین اقدام را در دعوت مردم به همکاری در مواقع لزوم موثر دانست و ابراز امیدواری نمود تا از این پس شاهد افزایش هرچه بیشتر حرکت های مردمی در سطح شهر باشیم.

گفتنی است: در پی این اقدام، مردم با مشاهده چنین صحنه هایی، اقدام به مشارکت در برف روبی از معابر نموده و بسیاری از پیاده رو ها و معابر با کمک مردم بدون آن که برای شهروندان حادثه ای در پی داشته باشد، از برف پاک شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز