خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی باران در شرکت آب و فاضلاب استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۶

مجموعه فرهنگی ورزشی باران در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۵۰ مترمربع با ظرفیتی معادل ۵ هزار نفر در ضلع جنوبی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به بهره برداری رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی باران خاطرنشان ساخت: مجموعه فرهنگی ورزشی باران در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۵۰ مترمربع با ظرفیتی معادل ۵ هزار نفر و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداثشد که این پروژه در ضلع جنوبی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عملیاتی شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی افزود: با توجه به طراحی ویژه‌ای که این مجموعه سازه آن متمایز از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان می‌باشد به عنوان مثال ساختمان اداری آن در فضای معلق در هوا احداثشده که این امر به جهت استفاده بهینه از فضا در دستور کار قرار گرفت. همچنین برخورداری از نور طبیعی کنترل شده از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.
وی نمای این مجموعه را جنگلی معرفی کرد و افزود: نمای شرقی مجموعه فرهنگی ورزشی باران با استفاده از سنگ‌های تراورتن قهوه‌ای نمای درختی می‌باشد و همچنین با استفاده از رنگ‌های رزینی تراسل حداقل گردوغبار معلق در هوا جذب سازه این پروژه می‌شود.
امینی عنوان کرد: این پروژه از معدود مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان است که کف آن با استفاده از پارکت‌های آلمانی پوشش داده شده که در استانداردهای تعریف شده استفاده از این پارکت‌های سفارش شده است درحالیکه بسیاری از مجموعه‌ها هم اکنون از کف پوشش‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند که سالهاست بهره گیری از این نوع کف پوش‌ها منسوخ شده است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مقاوم بودن این سازه در مقابل حوادثغیرمترقبه پرداخت و اعلام کرد: مصالح و سازه‌های این پروژه مقاوم به حوادثی همچون زلزله هستند و همچنین این پروژه به نوعی طراحی شده که ۲ سری پله اضطراری برای وقوع حوادثغیرمترقبه درنظر گرفته شد.
غلامی گفت: در این مجموعه ورزشی می‌توان ۴ تیم به طور همزمان با یکدیگر به رقابت بپردازند و با استفاده از شبکه لن کامپیوتری با ارتباط فیبر نوری مسابقات به صورت زنده پخش شود. همچنین جایگاه VIP هم برای مه‌مان ویژه درنظر گرفته شده و درب ورود و خروج بازیکنان مه‌مان ویژه‌ای، معلولین و تماشاگران جداگانه است.
مهندس امینی احداثمجموعه فرهنگی ورزشی باران در زمینه ایجاد نشاط سازمانی بهتر و بیشتر دانست و اظهار داشت: ایجاد خدمات رفاهی ورزشی موجب افزایش نشاط سازمانی میان پرسنل می‌شود که مطمئناً افزایش نشاط سازمانی تأثیر بسزایی در ارتقای بهره برداری کارکنان دارد این درحالیست که سایر اقشار جامعه هم می‌توانند از این امکانات و خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی باران استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز