خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری عامل ضرب و جرح و اخاذی میلیاردی از استاد دانشگاه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۷

فردی که با ورود به منزل یکی از استادان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تهدید و ضرب و جرح وی و همسرش قصد اخاذی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از او را داشت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

ایلنا: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از استادان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر ورود فردی نا‌شناس به منزل وی و تهدید و ضرب و جرح وی و همسرش به قصد اخاذی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «ستار خسروی»، افزود: در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات وسیعی به منظور شناسایی عامل این حادثه انجام شد که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد مذکور چندین بار نیز پس از ورود به عنف به منزل به صورت تلفنی اقدام به تهدید ربودن نوه‌های این استاد دانشگاه برای دریافت مبلغ مورد نظر کرده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با اقدامات ویژه پلیسی سرانجام رد پایی از رفت و آمد‌های مشکوک مرد مجردی ۴۳ ساله و معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه به اطراف منزل یکی از اهالی محل به دست آمد که با مشخصات ظاهری عامل ورود به عنف به منزل فرد شاکی مطابقت داشت.

وی بیان داشت: با شناسایی این فرد، ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی نامبرده را در عملیاتی ویژه و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که وی در تحقیقات علمی صورت گرفته به بزه ارتکابی مبنی بر ورود بعنف به منزل شاکی، ایراد ضرب و جرح و در ‌‌نهایت تهدیدات و مزاحمت‌های تلفنی برای دریافت مبلغ ۱۵۰میلیون تومان اعتراف و انگیزه‌اش از این کار را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کرد.

سرهنگ خسروی بیان داشت: با تکمیل شدن این پرونده و شناسایی متهم توسط شاکی وی همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز