خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

خرید دستگاه زباله سوزگامی برای اجرای برنامه جامع کنترل کیفی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۵

۶۲۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۳ شهرداری اصفهان به حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است که این امر برای اجرای طرح جامع کنترل کیفی هوای اصفهان است.

ایلنا: شهردار اصفهان در نشست مشترک استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان گفت: اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری به سمت فعالیت‌های زیست محیطی و حمل و نقل و بهبود ترافیک حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید مرتضی سقاییان‌نژاد، با اشاره به اینکه لازم است طرح جامع کنترل کیفی هوای اصفهان اجرایی شود و شهرداری تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد اظهارداشت: شهرداری اصفهان در بودجه سال آینده برای حمل و نقل عمومی و فضای سبز به ترتیب ۶۲۰ و۲۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده همچنین برای ایجاد کمربند سبز اعتباری در نظر گرفته شده است.

شهرداراصفهان با اشاره به اینکه در ۴ نقطه از شهر ایستگاه‌های هوا‌شناسی درسال آینده احداثمی‌شود اظهارداشت: شهرداری اصفهان حدود ۸۵ میلیارد تومان برای بازسازی و خرید اتوبوس‌های جدید در سال اینده اختصاص داده همچنین سال آینده ۲۰۰ میلیارد تومان برای سازمان قطارشهری پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری اصفهان بر حسب خط کش راه حدود ۷۲ طرح برای محیط زیست در سال ۹۳ در نظر گرفته است.

وی به احداثکارخانه زباله سوز و ریجکت سوز در سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: در بودجه سال آینده ۵۳ میلیارد تومان برای خرید دستگاه(ریجکت سوز) زباله سوز اختصاص داده شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با خرید این دستگاه زباله سوز می‌توانیم ۱۰مگا وات برق تولید نماییم، گفت: تولید انرژی باد و خورشیدی نیز در دست برنامه ریزی است.

سقاییان‌نژاد با اشاره به اینکه اصفهان تنها شهری است که یک گرم پسماند دفن نمی‌کند اظهارداشت: زباله‌های شهر با احداثکارخانه زباله سوز به انرژی و برق تبدیل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای قوانین و مقرارت، همدلی و تفاهم می‌توان به مقصد یعنی کاهش آلودگی هوا دست یابیم البته اعتماد و مشارکت مردم در این خصوص بسیار موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز