خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد:

توقف سهمیه دولتی اتوبوس در ۲ سال گذشته به کلانشهر اصفهان ضربه‌ی زیادی زده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۲

روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی که طی دو سال اخیر متوقف شده بود، از امسال با شیب تند به حرکت خود ادامه می دهد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار داشت: روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان سرعت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عباس روحانی با بیان اینکه اتوبوس‌هایی که به صورت آزاد خریداری شده جایگزین اتوبوس‌های فرسوده ناوگان می‌شود ادامه داد: البته سوخت مناسب نیز نقش موثری در کاهش آلودگی هوا دارد و با پیگیری‌های انجام شده، گازوئیلی که در اختیار ناوگان اتوبوسرانی قرار گرفته است، نسبت به گازوییل موجود در شهر میزان گوگرد و آلایندگی کمتری دارد.

وی با بیان اینکه دراین طرح اتوبوس‌هایی که موتورهای با استاندارد یورو۴ داشته باشند، مشکلات آن‌ها از نظر آلایندگی هوا کمتر است اظهار داشت: خروج اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان اتوبوس رانی یک ضرورت است وسهمیه دولتی اتوبوس به کلانشهر‌ها که در دوسال گذشته متوقف شده بود، مشکلات زیادی در اصفهان ایجاد کرد.

روحانی عمرناوگان اتوبوسرانی در دو سال گذشته که سهمیه دولتی متوقف شده بود از سه به ۵ سال افزایش یافت، اظهار داشت: با خرید ۱۶۰ دستگاه اتوبوس جدید عمرناوگان اتوبوسرانی اصفهان کاهش یافت.

به گفته وی در دو ماه پایانی سال جاری و ۳ ماهه اول سال ۹۳، اتوبوس‌هایی که به صورت آزاد خریداری شده است، به ناوگان وارد و اتوبوس‌های فرسوده از چرخه فعالیت خارج می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز