خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در ایران با همت گروه انتخاب الکترونیک برگزار شد؛

دوره CS50 دانشگاه هاروارد برای 30هزار نخبه ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۷۲

مدیرعامل شرکت متاتک گروه انتخاب الکترونیک گفت: دوره CS50 دانشگاه هاروارد، برای 30 هزار دانشجو و نخبه ایرانی به صورت رایگان با مشارکت متاتک گروه انتخاب الکترونیک و تیم CS50xTehran برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آرشام شُرفایی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما، شناسایی، حمایت و پرورش نخبگان است که همواره در این راستا دوره های علمی و پژوهشی مختلف و در سطوح بین المللی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این دوره‌ها، دوره CS50 است که هر سال توسط دانشگاه هاروارد با موضوعات علوم کامپیوتر، پایتون و هوش مصنوعی برگزار می شود. مجموعه‌ی CS50xTehran به صورت مستقیم تحت نظارت CS50 دانشگاه هاروارد فعالیت می‌کند تا این دوره را با بهترین کیفیت آموزشی در اختیار نخبگان ایران قرار دهد.

مدیرعامل شرکت متاتک گروه انتخاب الکترونیک تصریح کرد: در این دوره شرکت کنندگان به سبکی متفاوت و جذاب، هنر برنامه نویسی را از پایه، بطور اصولی و مطابق با استانداردهای دانشگاه هاروارد فرامی گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مخاطبین این دوره دانشجویان علوم کامپیوتر، برنامه نویسان، متخصصان هوش مصنوعی، افراد علاقمند به تکنولوژی، دانشجویان و دانش آموزان دبیرستانی بود و بالاترین سطح انتقال دانش و علوم در چنین رویدادهای اتفاق افتاد، افزود: 30 هزار نفر در این دوره پژوهشی تابستانه شرکت کردند و 20هزار رزومه پایانی از شرکت کنندگان دریافت شده است.

شُرفایی خاطرنشان کرد: مهم ترین دستاوردهای برگزاری این دور شناسایی، جذب و آموزش علوم روز دنیا به بیش از 30 هزار متخصص، سرمایه‌گذاری بر ایده های برتر، تقویت برند کارفرمایی و فرصت کشف و ارتباط با استعدادها و حمایت از حضور و همکاری آنها با با شرکت متاتک و گروه انتخاب الکترونیک است.

گفتنی است، دوره های CS50xTehran در تابستان 2023 شامل برنامه نویسی پایتون، مبانی علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است که به مدت ۱۱ هفته (هر جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۸)، توسط مدرسان این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف تدریس و همچنین بطور زنده از تلویزیون اینترنتی «لنز» ایرانسل، پخش شد.

شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر فراگیری مفاهیم و علوم روز دنیا که در بهترین دانشگاههای جهان تدریس می‌شود، می‌توانند با ارائه تمرین‌های طول دوره که توسط هوش مصنوعی تصحیح می‌شود، گواهینامه مستقیم از دانشگاه هاروارد دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز