خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

جشنواره حسنات نیاز ضروری جامعه امروز است / ابعاد جشنواره حسنات برای شورای شهر اصفهان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۹

شهردار اصفهان بایستی لایحه ای برای حمایت های لازم وهر چه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره در اصفهان به شورای اسلامی شهر تحویل دهد تا برنامه ریزی لازم در این راستا انجام شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعتقاد دارد که ضروری است عموم مردم جامعه با انواع مختلف کارهای خیر و نیازهای جامعه آشنا باشند تا بتوانند تاثیرگذاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی بر احساسات و عواطف مردم سایه انداخته اما چنانچه اقتصاد کشور رونق گیرد بخشی از مصداق های نیکوکاری نیز در جامعه پر رنگ تر خواهد شد.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، " علیرضا نصر اصفهانی " احسان و نیکوکاری را برگرفته از آموزه های دینی عنوان کرد و اظهار داشت: این حس هیچ گاه در بین مردم ایران کمرنگ نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با رد این دیدگاه که تکنولوژی، احسان و نیکوکاری را در جامعه کمرنگ کرده است، گفت: آنچه این روزها مشاهده می شود حاکی از آن است که بسیاری از جوانان و اقشار مختلف جامعه توسط رسانه و فضای اینترنت تمام تلاش خود را برای حمایت مادی و معنوی از بسیاری از بیماران و نیازمندان انجام می دهند و خروجی های خوبی نیز از فعالیت های خود بدست آورده اند.

وی با اشاره به شکل گیری خیریه ها و مراکز خیریه طی سال های گذشته اظهار داشت: باید یادآور شوم که مردم ایران هیچگاه عشق به همنوعان و نیازمندان را فراموش نمی کنند و روز به روز این حس در جامعه پر رنگ تر خواهد شد.

وی به فعالیت های خوب جشنواره ملی فیلم کوتاه " حسنات " اصفهان در راستای به تصویر کشاندن مصادیق احسان و نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان یکی از نیازهای ضروری در جامعه برای ترویج احسان و نیکوکاری است و باید پایه و اساس این جشنواره هر سال منسجم تر از سال گذشته گردد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تاثیرات خروجی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات برای سالیان متوالی وجود خواهد داشت، ادامه داد: فیلم ها و مستندات خروجی این جشنواره می تواند طی سال های متوالی و در قالب بسته های فرهنگی به خوراک فرهنگی خانواده های ایرانی از طریق تلویزیون و سینما تبدیل شود.

" نصر اصفهانی " با بیان اینکه مسئولان جشنواره ملی فیلم کوتاه " حسنات " اصفهان باید نسبت به تبیین اهداف برگزاری این جشنواره با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رایزنی های لازم را انجام دهند، افزود: در این راستا باید شهردار اصفهان لایحه ای را برای حمایت های لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره به شورای اسلامی شهر اصفهان تحویل دهد تا برنامه ریزی لازم در این راستا انجام شود.

وی ضمن پیشنهاد همکاری جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات و جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: جشنواره حسنات باید به عنوان یکی از ارکان اصلی جشنواره کودک شناخته شود و دبیرخانه آن نیز در بخشی از دبیرخانه جشنواره کودک مستقر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز