خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اصفهان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۶

از اول بهمن ماه سال جاری ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان استان اصفهان آغاز شد.

ایلنا: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری مسابقات ملی مهارت ایجاد بستر مناسب برای رقابت نظام‌مند بین دانشجویان و دانش آموختگان و مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، صنعتگران، پیشه وران جوان، امکان ترازیابی و مقایسه با همدیگر و پیدایش شرایط بهبود و ارتقاء نظام‌های مذکور را فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ ابوطالب جلالی ضمن اعلام آغاز ثبت نام اولین مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: در این دوره از مسابقات مرحله شهرستانی بصورت دو نوبتی به‌گونه‌ای است که ثبت نام نوبت اول از یکم الی دهم بهمن ماه سال جاری و آزمون این نوبت در بیست و پنجم بهمن ماه و ثبت نام نوبت دوم از ۲۶ بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه و آزمون این نوبت در ۲۳ اسفند ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: آزمون مرحله استانی بصورت پروژه عملی در هفته دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ نیز برگزار خواهد شد.

جلالی بیان داشت: این مرحله از مسابقات در ۳۰ رشته مهارتی از جمله جوشکاری، کاشیکاری، طراحی فضای سبز، کابینت ساز چوبی، صافکاری خودرو، جواهرسازی، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، کنترل صنعتی و… برگزار می‌گردد که دو رشته گل آرایی و مدیریت آب و فاضلاب نیز از رشته‌های جدیدی است که در این دوره افزوده شده است و در ادامه شرایط سنی متقاضیان را در رشته‌های مکاترونیک و ساخت و تولید تیمی جوانان زیر ۲۴ سال و در سایر رشته‌های فنی، خدماتی و هنری اعم از خیاطی، آجرچینی، برودتی، الکترونیک، منبت کاری، فناوری طراحی گرافیک و… را جوانان زیر ۲۱ سال اعلام داشت.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ‌ متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل با عنوان www. etvto. ir و یا در شهرستان‌ها به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز