خبرگزاری کار ایران

استاندار خطاب به فرماندار اصفهان:

مجدداً تأکید می‌کنم، اولویت اول حل مسائل و مشکلات شرق اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۴

با عنایت به اشتغال غالب مردم این منطقه به امر کشاورزی، لازم است برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تغییر معیشت، در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای، تبدیل سیستم آب کشاورزی سنتی به شیوه‌های نوین، استفاده از شیوه‌های آبخیزداری و تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گیرد.

ایلنا: استاندار اصفهان خطاب به فرماندار اصفهان: مجدداً تأکید می‌کنم؛ اولویت اول فرمانداری اصفهان پرداختن به مسائل و مشکلات شرق اصفهان می‌باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان استاندار اصفهان افزود: در قالب برنامه‌های کوتاه مدت رسیدگی به وضعیت درمانی مردم این منطقه در اولویت می‌باشد و مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی و اورژانسی، بایستی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیرین هرچه زود‌تر تجهیز گردد و در این رابطه دستور پرداخت اعتبار ۵ میلیارد ریالی در اختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی را صادر نمود.

زرگر‌پور خطاب به فرماندار اصفهان تصریح نمود: مجدداً تأکید می‌کنم، اولویت اول فرمانداری اصفهان حل مسائل و مشکلات شرق اصفهاندکتر زرگر‌پور تصریح کرد: با عنایت به اشتغال غالب مردم این منطقه به امر کشاورزی، لازم است برنامه ریزی به گونه‌ای باشد که تغییر معیشت، در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای، تبدیل سیستم آب کشاورزی سنتی به شیوه‌های نوین، استفاده از شیوه‌های آبخیز داری و تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: نقاط حادثه خیز بررسی و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی به ارتباط تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی با فرماندار اصفهان و مدیریت بحران استانداری، به منظور شناسایی و اقدام در جهت کاهش مشکلات این منطقه تأکید نمود و از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواست، در مقطع کنونی هرچه می‌توانند برای حمایت و رفع مشکلات مردم این منطقه اقدام نمایند.

دکتر زرگر‌پور خطاب به فرماندار اصفهان تصریح نمود: مجدداً تأکید می‌کنم، اولویت اول فرمانداری اصفهان حل مسائل و مشکلات شرق اصفهان می‌باشد و در این رابطه مدیریت استان شما را پشتیبانی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز