خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان اصفهان تاکید کرد:

توسعه مراکزدرمانی خمینی شهر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۱

با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از مردم شهرستان خمینی شهر در مناطق صنعتی استان مشغول به کار هستند، نیاز است که در این شهرستان مراکز درمانی توسعه یابد.

ایلنا: رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران استان اصفهان، خواستارتوجه بیشتربه قانون الزام درخصوص درمان بیمه شدگان وبازنشستگان درمراکزدرمانی تأمین اجتماعی استان اصفهان شد وگفت: راه اندازی بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی دربیمارستان دکترشریعتی و ساماندهی نوبت دهی تلفنی درمراکز تابعه نیز ازعواملی است که باید درمراکز تامین اجتماعی به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " فتح ا… شاه زمانی "، دردیداربا اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگروکانون بازنشستگان استان اصفهان بیان داشت: درصد قابل توجهی ازمردم شهرستان خمینی شهر درسایر مناطق صنعتی استان مشغول به کارهستند اما درمان خانواده های ایشان به عهده امکانات درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان خمینی شهر می باشد. با توجه به جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی شهرستان خمینی شهر، توسعه مراکز درمانی این شهرستان بیش از پیش ضروزری می باشد.

وی افزود: هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی این شهرستان ازخدمات درمانی ۲ مرکز درمانی تأمین استفاده می کنند و افزایش تعداد متخصصین و تجهیز این مراکز به دستگاههای اکو کاردیوگرافی و OPG از نیازهای بیمه شدگان خمینی شهراست.

نماینده کانون بازنشستگان رهنان نیز خواستار تسریع در اجرای احداثدرمانگاه جدید در این منطقه شد.

نماینده کانون شهرستانهای علویجه و دهق فاصله ۹۸ کیلومتری این منطقه با مرکز شهرستان یعنی نجف آباد و آمار بیمه شده بیش از ۲۰ هزار نفر را از دلایل نیاز این شهرستان به درمانگاه تأمین اجتماعی برشمرد.

همچنین نماینده کانون بازنشستگان شهرستان فلاورجان، نیاز به برخی از تخصص ها از جمله قلب و افزایش خدمات دندانپزشکی را از نیازهای این شهر صنعتی دانست.

نماینده کانون بازنشستگان تیران و کرون نیز بر نیاز این منطقه با ۳ شهر، ۵۲ روستا، حدود ۵۰ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی و ۸۰ کیلومتر فاصله از شهر نجف آباد به یک مرکز درمانی تأکید کرد.

نماینده کانون شهرستان لنجان گفت: مساحت این شهرستان وسیع است و به دلیل استقرار صنایع مهم در این شهرستان، مردم در معرض آلوده گی های ناشی از صنایع مذکور هستند.

برشان دبیر اجرایی خانه کارگر نیز با بیان این مطلب که پذیرش مسئولیت در این شرایط در بخش درمان کار بسیار مشکلی است گفت: ۲۴ کانون استان، یاران صدیقی هستند که می توانند مسائل خرد و کلان را به مدیر محترم درمان انتقال داده و در رفع این اشکالات ایشان را یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز