خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

رعایت حقوق مردم در سامانه هوشمند تاکسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۳

سامانه هوشمند تاکسی دارای مزیت‌هایی است که حقوق مصرف کننده در آن لحاظ شده و باعثرفع آشفتگی‌های موجود در خصوص نحوه محاسبه کرایه تاکسی خواهد شد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سامانه هوشمند تاکسی از نظم و قانون خاصی برخوردار است گفت: این سامانه در راستای رفاه حال شهروندان موثر خواهد بود لذا امیدواریم در مرحله اول مشکلات احتمالی رفع و خدمات سیستم با کیفیت بهتری ارائه شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی، سازمانی ناظر بر عملکرد رانندگان است گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کرد که علاوه بر رضایتمندی شهروندان، حمایت‌های لازم از رانندگان تاکسی نیز صورت گیرد لذا اگر در این مسیر یک طرفه عمل کرده و حقوق رانندگان و مردم را نادیده بگیریم به طور حتم شاهد نارضایتی شهروندان خواهیم بود.
امینی با اشاره به برنامه‌های شورای شهر در حوزه‌های حمل و نقل اذعان داشت: شورای شهر در حوزه‌های دیگر حمل و نقل عمومی همچون پایانه‌های مسافربری، قطار شهری، اتوبوسرانی و سازمان جدیدالتاسیس به نام سازمان حمل و نقل بار شهری ورود پیدا خواهد کرد تا بتوانیم باتوجه به بودجه و امکانات قانونی در جهت ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز