خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

سید رضا عقدایی به عنوان فرماندار جدید شهرضا معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۰

استاندار اصفهان، از فرماندار جدید شهرضا خواست با ایجاد و تقویت فضای همدلی، صفا و صمیمیت حق این شهرستان راکه از شهرستان های فاخر و فرهنگی محسوب می شود ادا نماید و تمام تلاش خود را برای پیشبرد امور به کار گیرد.

ایلنا: استاندار اصفهان، در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرضا گفت: شاید گروهی فکر می کردند که با این تورم و گرانی و رشد اقتصادی منفی و محدودیت های موجود در سیاست خارجی، تحریم های دشمنان و همچنین مشکلات ریشه ای و تصمیم های نابخردانه که فضای مملکت را فرا گرفته بود حماسه سیاسی و اقتصادی تحقق نیابد که بحمدا…چنین نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، ادامه داد: مقام معظم رهبری با ژرف اندیشی و اعتمادی که به مردم داشتند و همچنین اطمینانی که مردم به تصمیمات مقام معظم رهبری دارند، کلمه ی حماسه را به کار بردند که بار معنایی بالایی دارد و این حماسه با حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد تحقق یافت و مردم به شعارهای دکتر روحانی که با مطالبات آنان نزدیک تر بود رای دادند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوراعتدال، حذف تندروی چه در جناح چپ و چه در جناح راست، عقلانیت، تفکر، تدبیر، همدلی، وحدت و پیگیری مطالبات مردم را در شعارهای خود به کار برد بیان داشت: مدیران باید با کنارگذاشتن اختلاف ها به حل مشکلات مردم بیاندیشند نه اینکه با تصمیمات خود به مشکلات آن ها بیفزایند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مردم حل مشکلات خود را از دولت خواستارند، تاکید کرد: اصل بر ایجاد عدالت، تحقق خواسته ها، شعارها و آرمان های مردم، ایستادگی در اصول با حفظ عزت و همچنین رعایت حقوق شهروندی است و امیدواریم نتیجه ی این ایستادگی به ثمر بنشیند و مردم از مشکلات آسوده خاطر شوند.

وی با بیان اینکه تغییر در مدیریت ها مشروط بر اینکه در چارچوب قانون صورت گیرد یک ارزش است، افزود: در قانون اساسی هم در بعضی از پست ها و سمت ها محدودیت دیده می شود.

استاندار اصفهان ضمن تاکید دوباره بر اصل پایداری نیروها مشروط به ۴ شرط اعتدال، تعهد، تخصص و تعامل؛ گفت: هر گونه تغییری که اتفاق می افتد باید اندیشیده شده و سنجیده شده باشد و در چارچوب یک منطق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا یک شهر معمولی نیست، یادآور شد: این شهر سابقه ی ۲ هزار ساله دارد و شهر فلاسفه و علما و عرفای نامی و پرآوازه ی ایران همانند فیلسوف و حکیم نامدار ملا محمد رضا قمشه ای(حکیم صهبا)، حکیم اسداله قمشه ای، حکیم فرزانه قمشه ای و حکیم الهی قمشه ای فیلسوف و مترجم قران کریم می باشد.

وی به وجود بیش از ۷۰۰ شهید در این شهرستان اشاره کرد و افزود: شهدا سرمایه بزرگ و گنجینه های گرانقدر این شهرستان هستند.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: شهرضا شهر سرداران پرآوازه سپاه اسلام شهیدان حاج محمد ابراهیم همت(فرمانده لشکر محمد رسول اله)، دکتر حیدرپور، طباطبایی، میرکاظمی، قانع و کشوری است و حضور همه ی این شهیدان و علما شهرضا را از سایر شهرستان ها متمایزکرده است.

زرگرپور با بیان انکه حق این شهرستان این نیست که در آن اختلاف وجود داشته باشد، یاداور شد: اصل حضور ما در این شهرستان ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، صفا و صمیمیت است.

وی در ادامه اظهار داشت: در شهرضا با این همه شرایط و موقعیت ممتاز، فضای هم افزایی کامل و جود ندارد و بعضا اختلافاتی دیده می شود.

استاندار اصفهان افزود: تغییردر فرمانداری این شهرستان نیزصرفا در جهت ایجاد وحدت و همدلی صورت پذیرفته و ارتباطی با مباحثدیگر از جمله لغو سخنرانی فلان آقا ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر پایبند به قانون هستیم در صورت صدور تصمیمات قانونی باید از آن تبعیت کنیم، تصریح کرد: در مورد آن سخنرانی نهادهای قانونی تصمیم به لغو آن نمودند.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: اگر من تصمیم گیرنده بودم سعی می کردم به گونه ای دیگر عمل کنم که آن سخنرانی لغو نشود.

وی با تاکید بر اینکه جناح های سیاسی باید آستانه ی تحمل خود را بالا ببرند؛ گفت: این امر به خصوص در شهرضا که جناح های سیاسی قوی و فعالی دارد باید رعایت شود.

دکتر رسول زرگرپور در پایان از زحمات، تلاش ها و کوشش های خالصانه ی سید محمد باقر محمدی فرماندار سابق شهرضا تقدیر و تشکر نمود و سید رضا عقدایی را به عنوان فرماندار جدید شهرضا معرفی کرد.

گفتنی است استاندار اصفهان پس از مراسم تکریم و معارفه با حضور در بیت عالم ربانی و شهید زنده فاجعه هفتم تیر، حضرت آیت اله نجفی قمشه ای، با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

آیت اله نجفی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از استاندار اصفهان به خاطر مدیریت خوب در جهت تقویت فضای همدلی در شهرستان شهرضا، برای ایشان از خداوند متعال آرزوی توفیق نمود.

استاندار اصفهان قبل از مراسم تکریم و معارفه نیز با حضور در گلستان شهدای شهرضا و صحن مطهر امام زاده جعفرابن موسی الکاظم ضمن زیارت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز