خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و راهداری کشوردرمراسم تودیع و معارفه مدیر کل پایانه های اصفهان مطرح کرد:

مدیریت استان توجه ویژه‌ای به حمل و نقل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۰

اصفهان دارای ۵ پایانه خصوصی است که متاسفانه اعتبارات لازم برای تعمیر و بهسازی تنها پایانه دولتی ان که امیر کبیر است وجود ندارد.

ایلنا: معاون سازمان حمل و نقل و راهداری کشور؛ درمراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های اصفهان گفت: تعداد پایانه های خصوصی استان اصفهان ۵ پایانه است که متاسفانه پایانه امیرکبیر به عنوان تنها پایانه دولتی اصفهان فرسوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عبدالرسول غلامی با یادآوری اینکه بخشی از پایانه امیرکبیر تخریب شده است، تاکید کرد: این پایانه نیازمند بازسازی بوده اما برای این کار با کمبود بودجه مواجه است.

وی استان اصفهان را در زمینه احداثمجتمع های رفاهی و ارائه امکانات به مسافران و رانندگان را پیشرو دانست و افزود: امروزه باید مداخلات دولت را در این زمینه ها کاهش و این اقدامات را در بخش خصوصی گسترش دهیم تا بتوانیم کیفیت زندگی و رضایتمندی مردم را با اتلاف نکردن وقت آنان وقت بالا ببریم.

همچنین معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های اصفهان گفت: این اداره کل می تواند با حمایت وزارت راه مشکلات راه های استان را کاهش دهد.

محمد علی طرفه با اشاره به اینکه شرکت حمل و نقل استان اصفهان در توسعه ملی، توسعه راه های استان و ایجاد راهها و کنار گذر ها تاثیرگذاری زیادی داشته است ادامه داد: مجموعه مدیریت فعال وزارت راه و شهر‌سازی در تعامل با استان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات استان تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت فعلی وزارتخانه راه و شهر‌سازی با وضعیت راه‌های استان آشنا است، تصریح کرد: این وزارتخانه باید انجام فعالیت‌هایی را در راستای توسعه وضعیت حمل و نقل استان مورد توجه قرار دهد.

وی با ابراز خرسندی استاندار اصفهان از انتصاب امانی به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: قدرت مدیریتی، سوابق درخشان و تجربه‌های ارزشمند مدیرکل جدید در وزارت راه و شهرسازی و شناخت وی از مسائل استان اصفهان، در آینده سبب پیشرفت‌های بیشتری در حوزه حمل و نقل و پایانه های استان می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت استان توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل استان دارد، گفت: مدیریت استان همواره در تلاش است با ایجاد مشارکتی دو طرفه و فضایی به دور از حواشی، مدیریت جدید اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان را در تحقق اهداف ارزشمند و مردمی خود یاری کند.

در ادامه این مراسم، حسینعلی شمعانیان، مدیر کل پیشین اداره حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: اداره کل حمل و نقل استان اقدامات بسیاری را در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۸، بازسازی مهمانسرای شکوفه، بازسازی پایانه امیرکبیر، نصب ۲۹ دوربین کنترل سرعت، راه اندازی برنامه رادیویی صدای راهبران از سال ۸۵، راه اندازی ۶۰۰ شرکت حمل و نقل، افزایش میزان حمل و نقل در زمینه کالا و مسافر و همچنین اقدامات موثر در زمینه افزایش ایمنی و کاهش ترافیک نسبت به دیگر استان ها پیشتاز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز