خبرگزاری کار ایران

احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مطرح کرد؛

هواداران تیم فوتبال ذوب آهن توقع قهرمانی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۱۳

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از محسن کوهی مدیرعامل کارخانه برای جذب محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی احسانی با اشاره به برگزاری جشن 50 سالگی ذوب آهن اظهار داشت: ما باشگاهی اخلاق مدار با نیم قرن سابقه هستیم و معتقدیم مربی تیم فوتبال ذوب آهن باید با دانش و به روز باشد.

وی تصریح کرد: محمد ربیعی را به عنوان سرمربی برگزیدیم که مربی به روز هستند و فوتبال را از رده های پایین شروع کردند و به بالاترین سطح در لیگ برتر رسیدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: پیشتر استراتژی باشگاه حرکت آهسته و بر اساس منابع مالی باشگاه بود؛ تا امروز به این نقطه رسیدیم.

وی از مهندس کوهی مدیرعامل کارخانه برای انتخاب و جذب محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه ذوب تشکر کرد.

احسانی تاکید کرد: هوادارن باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل عملکرد محمد ربیعی در فوتبال کشور، توقع صدر نشینی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از پتانسیل آکادمی فوتبال باشگاه استفاده شود و مطمئن ایم که مربی جوان ذوب آهن می تواند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان و شرایط بهینه باشگاه، اتفاقات خوبی برای تیم فوتبال ما رقم بزنند.

مدیرعامل باشگاه یادآور شد: امیدواریم مدیران ارشد کارخانه مثل گذشته هوای باشگاه را داشته باشد.

انتهای پیام/
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز