خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع پارلمانی ناتو و نماینده استان هونودوا مجلس سنای رومانی در اصفهان تاکید کرد:

شهروندان رومانی خواهان سفر به ایران به خصوص اصفهان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۸

برای توسعه و گسترش صنعت توریسم بین دو کشور رومانی و ایران راه اندازی خط پرواز مستقیم بین دو شهر اصفهان و بخارست بسیار حائز اهمیت است.

ایلنا: عضو مجمع پارلمانی ناتو و نماینده استان هونودوا مجلس سنای رومانی، در دیدار با مشاور عالی شهردار اصفهان ضمن ابراز خرسندی از سفرش به اصفهان گفت: برای اولین بار است به این شهر زیبا سفر می‌کنم و بسیار خوشحالم مردم اصفهان به خصوص شهرداری این شهر با گشاده رویی از من و هیات همراه استقبال کردند لذا دنبال راهکارههایی برای استحکام و تقویت روابط هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هارلانبیه واکتسیو، بیان اینکه در سفرم به اصفهان متوجه این واقعیت شدم که دیدگاه و نگرشم به این شهر و ایران بسیارمثبت شده است اظهار داشت: من عضو کمیته‌های مختلف پارلمان رومانی هستم بنابراین با توجه به جایگاهم توانستم از ایران و اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کنم و علاقه‌ام به این شهر بیشتر شود.

وی ادامه داد: فقط از خشکی رودخانه زاینده رود بسیار ناراحت شدم و به دنبال راهکارهایی برای رفع معضل خشکی این رودخانه خواهیم بود؛ هرچند که این شهر دارای جاذبه‌های زیادی است.

نماینده استان هونودوا مجلس سنای رومانی، اصفهان را شهر موزه و شهر نمایشگاهی معرفی و تصریح کرد: به طورحتم با گسترش صنعت توریسم گردشگران از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی این شهر یادداشت برداری می‌کنند و البته خواهرخواندگی اصفهان و رومانی در این زمینه نقش آفرینی می‌کند.

عضو مجمع پارلمانی ناتو اضافه کرد: باتوجه به اینکه اصفهان دارای جاذبه‌های منحصر به فردی است توریست و گردشگران زیادی را از کشور رومانی به خود جلب می‌کند و به طورحتم شهروندان رومانی خواهان سفر به ایران به خصوص اصفهان هستند تا با فرهنگ، هنر و تمدن غنی این شهر اشنا شوند.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و فصلی در رومانی و اصفهان خبرداد و اظهارداشت: با برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان فرهنگ دوشهر را در معرض دید عموم قرارداد.

هارلانبیه واکتسیو تقویت خطوط هوایی بین اصفهان و بخارست پایتخت رومانی را در توسعه صنعت گردشگری مهم خواند و افزود: راه اندازی خط پرواز مستقیم اصفهان – بخارست را به عنوان نماینده پارلمان و سناتور رومانی و عضو کمیته و اتحادیه شنگن عملیاتی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه کشور رومانی از موقیعت خاص در اتحادیه اروپاست اظهارداشت: برای توسعه و گسترش صنعت توریسم بین دو کشور راه اندازی خط پرواز مستقیم بین دو شهر اصفهان و بخارست بسیار حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز